קייטנות לחברות ומקומות עבודה

קייטנות לחברות וארגונים

פאן על גלגלים תפיק לכם תוכנית קייטנה בהתאמה אישית! לפי צורכי מקום העבודה: גילי הילדים (מתאים לגילי 6-12), תקציב, עם/ללא ארוחת צהריים וכדומה. בכל בוקר נאסוף את הילדים ממקום העבודה ליום של פאן באטרקציה מדהימה ונחזיר אותם מרוצים בסוף היום.

שוברים שגרה ועושים מלא פאן

בקייטנת פאן על גלגלים שוכחים מהשגרה ונהנים מאווירה של חופש וחוויות. בקייטנה אנו שמים דגש על גיבוש בין הילדים, במטרה לחזק את הקשר עם ההורים – עובדי החברה.

ייחודי, בלעדי, מקורי.

אנו משריינים וסוגרים כל אטרקציה מראש, בלעדית לילדי קייטנת פאן על גלגלים. כך הילדים יכולים ליהנות ממנה במלואה ולקבל מאיתנו את מלוא תשומת הלב. אנו נמנעים מלהגיע לאטרקציות המוניות כדי לא לסבול מצפיפות ומהיתקלות בילדים אחרים שאנו לא אחראים עליהם.

אטרקציות שלא חווים כל יום

אנו בונים את תוכנית הקייטנה על בסיס המקומות המיוחדים יותר, כאלו שבדרך כלל לא מגיעים אליהם עם המסגרת המשפחתית. בחלק מהמקומות אנו מכינים את הפעילות יחד עם צוות המקום, בהתאמה אישית לילדי פאן על גלגלים.

המדריכות והמדריכים שלנו​

קייטנת פאן על גלגלים הוקמה ומנוהלת על-ידי צוות מקצועי ובעל ניסיון. את הילדים מלווים צוות המדריכים והמדריכות המהממים שלנו, שאנו בוחרים בקפידה ושאוהבים לעבוד עם ילדים. כל הצוות עובר הכשרה מקיפה לפני הקייטנה, כולל קורס עזרה ראשונה.

רוצים לדבר איתנו?
השאירו פנייה ונשמח לעזור.

ארוחות מזינות וכשרות

במהלך היום הילדים מקבלים שתי ארוחות טעימות ומשביעות. ארוחת 10 מורכבת מלחם פרוס, פיתות טריות ולחמניות, עם מבחר ממרחים ותוספת חמוצים. ארוחת הצהריים חמה וכוללת מנת בשר, פחמימות, מבחר ירקות וקינוח מפנק. יש אפשרות למענה לילדים צמחונים, טבעונים ובעלי רגישויות למזון.

ביטוחים ורישיונות

פאן על גלגלים פועלת באישור משרד החינוך ובעלת ביטוח מלא ורישיון עסק, כמובן.

רוצים לדבר איתנו?
השאירו פנייה ונשמח לעזור.