קייטנה ברמת השרון

קייטנה על גלגלים מספקת לילדים חוויה מעשירה וקסומה לחודשי הקיץ ומאפשרת להם למצות עד תום את החופשה הארוכה ולצאת לבילוי מתמשך ומלא באקשן. מחפשים קייטנה ברמת השרון שיש בה הכול? מצאתם! המשיכו לקרוא ותגלו מדוע אקשן על גלגלים היא הבחירה של מאות הורים וילדים בישראל, כבר למעלה מעשר שנים.

 

קייטנה ברמת השרון שקל להגיע אליה מכל מקום

לפני שאנחנו מספרים לכם על צוות המדריכים המדהים שלנו ועל תוכנית האטרקציות המטורפת שהכנו לילדים לכבוד החופש הגדול, נתחיל מהבסיס – הגעה לקייטנה וחזרה ממנה. הניסיון שלנו בתור קייטנה ברמת השרון שמובילה בתחום הקייטנות לילדים, מוכיח כי ההגעה והחזרה בעייתיות עבור ההורים. מכיוון שימי החופש הגדול לא מסונכרנים עם ימי החופש מהעבודה ומכיוון שקשה לפתע לשבור את השגרה ולהכניס ללו"ז הסעות של הילדים כל בוקר ואחר הצהריים, החלטנו שאנחנו פותרים לכם את הבעיה. מדי מחזור אנו מפעילים מערך הסעות מסודר הכולל נהגים אדיבים שנבחרו על-ידינו בקפידה ומגיעים לאסוף את הילדים ממבחר נקודות איסוף הפרוסות ברמת השרון. הנהגים מגיעים ברכבים ממוזגים ומרווחים ונוהגים בבטחה הלוך וחזור וכך אתם יכולים להיות רגועים ולדעת שהילדים בידיים הטובות ביותר שיש.

נקודות האיסוף ברמת השרון הן:

  • דורון-נווה גן
  • קריית יערים
  • גולן
  • הדר
  • אוסישקין
  • אמירים
  • אורנים
  • נעמי שמר

 

קייטנה ברמת השרון שמקפידה על איכות הצוות

לא רק על איכות הנהגים אנו מקפידים – גם צוות המדריכים שלנו נבחר בקפידה וכולל רק מדריכים ומדריכות לבביים, בעלי סבלנות וגישה לילדים. אנו מעבירים את צוות המדריכים שלנו הכשרה מקיפה, הכוללת בין היתר קורס הגשת עזרה ראשונה. כך אתם יכולים להיות נינוחים במשך כל שעות פעילות קייטנה על גלגלים ולדעת כי מי ששומר על הילדים שלכם, מקצועי ומיומן.

 

קייטנה ברמת השרון עם דגש על יחס מיוחד

עוד עניין שקרוב ללבנו, הוא היחס החם והאישי לכל ילד. לכן, אנו מקפידים כי צוות המדריכים שלנו יכלול מספיק כוח אדם ומקפידים לארגן את הילדים בקבוצות קטנות של עד עשרה ילדים בכל קבוצה. כמובן, שהחלוקה מתבצעת לפי גילים והילדים מבלים עם קבוצת השווים שלהם ועם חברים בני גילם. השמירה על קבוצות קטנות מאפשרת לכל מדריך להעניק תשומת לב מלאה לכל ילד במהלך כל שעות הפעילות של הקייטנה ומאפשרת לילדים להתגבש וליצור חברים חדשים.

 

גולת הכותרת של קייטנה ברמת השרון – התוכנית האומנותית

אקשן על גלגלים היא לא עוד קייטנה ברמת השרון. השאיפה המובילה אותנו היא להעניק לילדים קיץ בלתי נשכח, מלא בחוויות מגוונות. לכן, בכל שנה מחדש אנו מרכיבים תוכנית מרגשת ומסעירה, הכוללת את האטרקציות שילדים הכי אוהבים: סופרלנד, לונה-פארק, סינמה סיטי, באולינג, מופעים, סרטים, משחקיות, פארק מים, בריכות ועוד. בכל יום הילדים יוצאים לאטרקציה אחרת וחוזרים ממנה מחויכים ומאושרים. זו המשמעות של קיץ מלא באקשן ומכיוון שאנחנו קייטנה ברמת השרון שמקפידה על הפרטים הקטנים ביותר, הצוות הניהולי שלנו בודק כל אטרקציה לפני הקייטנה, כדי לוודא שהיא עומדת בסטנדרטים המחמירים שהצבנו לעצמנו וכוללת די מקום לכל ילדי אקשן על גלגלים, הצללה, מיזוג, מתקנים בטיחותיים לשימוש, שטחי מנוחה ואכילה וכל מה שצריך כדי שהילדים ייהנו במקסימום.

 

קייטנה ברמת השרון שמפגישה עם סלב!

עוד פעילות שאנו גאים בה מאוד, היא המפגש השנתי של ילדי אקשן על גלגלים עם אחד מהסלבס האהובים עליהם. הידוענים הכי אהובים בישראל, כבר מכירים את אקשן על גלגלים ויודעים שהחוויה אצלנו בקייטנה היא מיוחדת במינה. בכל מחזור אנו עורכים מפגש מעריצים אקסקלוסיבי לילדי אקשן על גלגלים, עם יוטיובר, גיימר, כוכבי טיקטוק, כוכבי סדרות נוער וילדים וכדומה, במהלכו הילדים מקבלים נגיעה של אבק כוכבים וחוזרים הביתה נרגשים ומאושרים.

צור איתנו קשר

מאמרים נוספים