קייטנה בראש העין

החופש מתקרב וזה אומר רק דבר אחד: זה הזמן שלכם כהורים למצוא לילדים קייטנה. נדמה שהמשימה הזו נהיית יותר ויותר מאתגרת כל שנה משום שלכאורה, יש היצע גדול של קייטנות. בפועל, הבחירה היא ברורה – קייטנה על גלגלים. אנחנו נעניק לילדים חוויה ייחודית ונהפוך את הקיץ שלהם למעשיר ומהנה במיוחד. קייטנה על גלגלים בראש העין היא המקום הנכון ביותר להיות בחופש הגדול הבא ומיד נסביר לכם למה כבר למעלה מעשר שנים אנחנו מובילים בתחום של קייטנות לילדים.

 

קייטנה בראש העין עם תוכנית מושקעת

באקשן על גלגלים יש לנו שאיפה מאוד ברורה: אנחנו לא מקבלים מציאות שבה הילדים תקועים מול המסכים כל היום ואנחנו לא מקבלים את זה שכוח אדם בקייטנות הוא בינוני ולא איכותי. החלטנו להציג סטנדרט חדש בתחום ואנחנו עומדים בו בהצלחה כבר שנים רבות. חלק בלתי נפרד מהסטנדרט הזה, הוא המודל הייחודי שעליו מבוססת הקייטנה. המודל כולל תוכנית עשירה בפעילויות ואקשן ללא הפסקה, מעולמות התוכן האהובים על הילדים וכמו כן, בדיקה מוקדמת מקיפה של כל אטרקציה, כדי לוודא כי היא עומדת ברמה הגבוהה שהגדרנו ויכולה לארח את ילדי אקשן על גלגלים במתחם מרווח, ממוזג ותקין. בכל יום הילדים מגיעים בבוקר לקייטנה ומשם אנחנו יוצאים לאחת מהאטרקציות הכי פופולריות בישראל: סינמה סיטי, פארק מים, לונה פארק, מופעים, סרטים, משחקיות, ימי גיבוש, פינות חי ועוד המון הפתעות. המטרה היא לספק לילדים עניין בפעילות דינאמית בכל יום ובכל רגע נתון זה מה שגורם לילדים ולהורים לבחור שוב ושוב באקשן על גלגלים בתור קייטנה בראש העין מובילה בתחומה.

 

קייטנה בראש העין שמפגישה עם סלב? יש דבר כזה!

עוד מודל ייחודי שאנחנו מאוד מתגאים בו, הוא המפגש השנתי של ילדי אקשן על גלגלים עם סלב כלשהו מעולם הילדים. בתור קייטנה בראש העין שמעניקה לילדים חוויה בלתי נשכחת, אנחנו מקיימים בכל מחזור מפגש מעריצים תוסס עם אחד מכוכבי הילדים הגדולים ביותר. אירחנו עד היום כוכבי ריאליטי, כוכבי סדרות נוער, יוטיוברים, סקילרים, גיימרים, כוכבי טיקטוק ועוד. מדובר בחוויה ייחודית שהילדים מתרגשים ממנה מאוד ומוסיפה ערך מוסף לקייטנה ולכל הפעילות המדליקות שהילדים משתתפים בהן.

 

קייטנה בראש העין שלא מתפשרת על המדריכים

בתור קייטנה בראש העין מובילה בתחומה, חשוב לנו שתדעו שהילדים שלכם בידיים הכי טובות שיש ואנחנו לא מתפשרים בנושא הזה. אנחנו בוחרים את המדריכים ואת המדריכות של אקשן על גלגלים בקפידה ולאחר מכן הם עוברים הכשרה מקיפה וקורס הגשת עזרה ראשונה. בתור קייטנה בראש העין עם הסטנדרט הגבוה ביותר, כל הקבוצות באקשן על גלגלים כוללות עשרה ילדים בלבד וכך כל מדריך יכול להעניק לכל ילד את מלוא תשומת הלב ולהיות זמין עבורו במשך כל שעות הקייטנה. כמו כן, המדריכים וצוות ההנהלה שומר על קשר רצוף עם ההורים גם במהלך יום הפעילות וגם אחר הצהריים, כדי שתוכלו להיות מעודכנים על הכול, באמצעות הודעות, תמונות ומיילים.

 

קייטנה בראש העין עם הסעות

מהניסיון שלנו כמפעילי קייטנה בראש העין ומתוך הבנה מלאה של צורכי ההורים והילדים, אנחנו יכולים לספר לכם שלא מספיק למצוא קייטנה בראש העין בלי הסעות, כי אז ההורים עסוקים בלוגיסטיקה של להביא ולהחזיר את הילדים, נאלצים לאחר לעבודה וכדומה. בתור קייטנה בראש העין מובילה בתחומה, דאגנו גם להיבט הזה. וידאנו שכל ילד בראש העין יוכל להירשם לאקשן על גלגלים ולהגיע באמצעות מערך ההסעות שלנו. ההורים יכולים לנסוע לעבודה בראש שקט, כי אנחנו דואגים להכול.

נקודות האיסוף של קייטנת אקשן על גלגלים בראש העין הן:

  • ביה"ס אפק
  • ביה"ס אשכול
  • ביה"ס טל
  • ביה"ס נווה דליה
  • ביה"ס נופים
  • בית חינוך ע"ש שמעון פרס
  • בית חינוך ע"ש חיים גורי
  • בית חינוך צומח A

כל נהגי הסעות נבחרו בקפידה על ידינו והתקבלו רק אחרי שהוכיחו את איכות הנהיגה שלהם ואיכות יחסי האנוש שלהם, ככה שאתם יכולים להיות רגועים ולדעת שהילדים נמצאים בידיים טובות גם כשהם על הכביש בדרך לקייטנה או בדרך הביתה. הנהגים מגיעים לאסוף את הילדים ברכבים חדישים, מרווחים, ממוזגים ונעימים והילדים נהנים לעלות על ההסעה ולחזור הביתה מרוצים אחרי יום מלא באקשן.

צור איתנו קשר

מאמרים נוספים