קייטנה ברמת גן

כמו בכל שנה, אתם מחפשים עבור הילדים קייטנה ברמת גן. קייטנה ברמה גבוהה היא קייטנה שבנוסף לגיוון הרב מקפידה גם על איכות כוח האדם וההנהלה ואם גם לכם חשוב לקבל את כל הדברים האלו במקום אחד, קייטנה על גלגלים היא בדיוק מה שאתם מחפשים.

חשוב לזכור כי החופש הגדול הוא תקופה משמעותית עבור הילדים. תקופה שבה הם צוברים חוויות חדשות, מגבשים חברויות ונהנים מכל שאותן פעילויות שקשה להגיע אליהן במהלך השנה. גם לכם, ההורים, מגיע חופש גדול בראש שקט, בלי לדאוג לסידור של סבא וסבתא, לקחת את הילדים לעבודה בלית ברירה ועוד.

אנו קייטנה ברמת גן מובילה בתחומה, הודות לגישה הבלתי מתפשרת שלנו בכל מה שקשור לרווחת הילדים וההורים. בתור קייטנה ברמת גן אנו מציבים סטנדרטים גבוהים ועומדים בהם בכל שנה מחדש, כדי שהילדים ילכו בבוקר בשמחה ועם חיוך רחב ויחזרו בריאים, שלמים ומאושרים, עם אותו חיוך.

 

קייטנה ברמת גן ששומרת אתכם על קשר

כהורים, הילדים שלכם הם האוצרות הכי גדולים שלכם ואתם רוצים לשמור עליהם מכל משמר. לכן זה טבעי שכשאתם שולחים אותם לפעילות של קייטנה ברמת גן, עולים בלבכם חששות ואתם מקווים שיש מי שישמור על הילדים שלכם כשאתם לא נמצאים לידם. אנחנו עושים כל מה שאפשר וצריך כדי להפיג את החששות האלו ולהבטיח לכם שהילדים נמצאים תחת חסותם של צוות מדריכים מעולה והנהלה מקצועית ואמינה.

ראשית, אנו מקפידים על תקשורת שוטפת עם כל הורה. בזמן שהילדים מבלים ואתם בעבודה, תקבלו תמונות עדכניות של הילדים כדי שתוכלו לחוות איתם מרחוק את הכיף והריגוש וכדי שתוכלו לדעת בדיוק היכן הם ומה הם עושים. כמו כן, אנו מקפידים על שליחת מיילים והודעות עם עדכונים לגבי פעילויות קייטנה על גלגלים, כדי שתהיו בעניינים כל הזמן.

שנית, בתור קייטנה ברמת גן עם הסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום, אנו מסננים היטב את צוות המדריכים שלנו וכל מי שנבחר להדריך בקייטנה, עובר תהליך מקיף הכולל גם הכשרות מקצועיות, קורס מתן עזרה ראשונה ועוד. הקבוצות שלנו קטנות ואינטימיות וכוללות עד 10 ילדים בלבד על כל מדריך, מה שמאפשר מענה מידי ותשומת לב מלאה לכל ילד במהלך היום. הקבוצות הקטנות מאפשרות גם לילדים להתגבש וליצור חברויות חדשות וכך אתם מקבלים קייטנה ברמת גן עם ערך מוסף עצום.

 

קייטנה ברמת גן עם הסלבס שילדים אוהבים

בכל שנה, אנו מפגישים את הילדים עם אחד הסלבים הגדולים ביותר בארץ, מעולמות הילדים: גיימרים, יוטיוברים, טיקטוקרים, כוכבי סדרות ילדים ונוער וכל מי שהילדים תמיד חלמו לפגוש. הכוכבים הכי פופולריים בישראל שמחים להגיע כל שנה ולהתארח אצלנו והחום והאהבה שהם מקבלים מהילדים מרגשים בכל פעם מחדש. זהו חלק מהחזון שלנו בתור קייטנה ברמת גן: להעלות את סף הריגוש ולספק לילדים חוויות לכל החיים.

 

קייטנה ברמת גן שעושים בה הכול

מעבר למפגש מיוחד עם סלב, צוות המומחים שלנו הרכיב תוכנית מדהימה עם מגוון פעילויות שילדים הכי אוהבים. בכל יום הילדים יצאו לפעילות אחרת: בריכה, מופעים, פארק מים, סרטים, סופרלנד ועוד המון אטרקציות טרנדיות. המטרה שלנו היא לשמח ולרגש, כך שלא יהיה רגע דל ובאתגר הזה אנחנו עומדים בהצלחה שנה אחרי שנה, עם ילדים שזוכים להיות בקייטנה שמעניקה להם הכול.

 

קייטנה ברמת גן עם מערך הסעות צמוד

כדי שכולם יוכלו להירשם וליהנות מקייטנת אקשן על גלגלים, אנו מפעילים מערך הסעות איכותי, המגיע לאסוף את הילדים מנקודה מוסכמת ומפזר אותם בתום הקייטנה. החיוך על פני הילדים בכל פעם שהם עולים להסעה ובכל פעם שהם חוזרים הביתה, שווה הכול. כל נהגי ההסעות נבחרו בקפידה והוכיחו את עצמם כנהגים מעולים ובעלי יכולת תקשורת חמה וזורמת עם הילדים והוריהם.

נקודות האיסוף ברמת גן הן:

  • א. ארנון
  • המנחיל
  • גבעולים
  • הגפן
  • הבילויים
  • מורדי הגטאות
  • עליות
  • בן גוריון
  • אבידור
  • קירצאק
  • המתמיד
  • ניצנים רמת גן

זה הזמן לשריין קייטנה ברמת גן שתהפוך את הקיץ של הילדים ושלכם לבלתי נשכח. השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם, או צרו קשר לכל הפרטים על קייטנה ברמת גן שהיא חוויה אחת גדולה של אקשן בלתי פוסק.

צור איתנו קשר

מאמרים נוספים