קייטנה בגדרה – אקשן על גלגלים

לקראת כל קיץ מתחילה ההתלבטות הקבועה, לאיזו קייטנה נרשום את הילדים לקראת החופש הגדול? חשוב לנו שהילדים שלנו ייהנו מפעילויות מגוונות, יצברו חוויות מעשירות ובעיקר – שפשוט ייעשו כיף. מצד שני, אנו רוצים להיות בטוחים שאנו שולחים אותם למקום אמין, בטוח ועם צוות מקצועי. עכשיו, זמינה לילדים שלך קייטנה בגדרה שמציעה מגוון רחב של פעילויות כיפיות והמון הפתעות. זה הזמן לגלות את כל היתרונות של קייטנת "אקשן על גלגלים".

כל האטרקציות לקיץ במקום אחד

בכל שנה, אנו דואגים להעמיד לרשות הילדים שלך את האטרקציות העדכניות והמהנות ביותר ומלווים אותם בחוויות מרגשות ובלתי נשכחות שימלאו להם את הקיץ הבא בזיכרונות מהממים. בין שלל הפעילויות שממתינות לילדים שלך, נבקר בפארק מים, בפארק שעשועים, באולמות באולינג, הופעות בהשתתפות כוכבים מפתיעים וניהנה ממגוון רחב של פעילויות כיף בבריכה. אלו רק חלק מהחוויות הייחודיות שהופכות את קייטנת "אקשן על גלגלים" לבחירה המיידית של כל כך הרבה הורים בישראל!

כל מחזור זוכה למגע קטן של כוכבים

בכל שנה, אנחנו מכינים לילדים הפתעה מיוחדת. באחד מימי הקייטנה, ארגנו להם מופע ומפגש עם סלב שהולך להדהים ולרגש אותם. זו הזדמנות יוצאת דופן לרשום את הילד שלך לקייטנה בגדרה שמציעה משהו קצת אחר שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר.

להפקיד את הילדים שלך בידיים האמינות ביותר

במשך שנים, הצבנו את עצמנו בשורה הראשונה עם הקייטנות המובילות בישראל והתחייבנו תמיד לסטנדרטים הגבוהים ביותר כשזה מגיע לשמירה על בטיחות, איכות השירותים ותשומת הלב שהילדים מקבלים. כל פעילויות הקייטנה מנוהלות בתיאום ואישור של משרד החינוך וצוות המדריכים שלנו עובר הכשרה ייעודית ובעל הסמכה להגשת עזרה ראשונה. כדי להבטיח שכל ילד יוכל לקבל יחס אישי ראוי וליהנות כמה שניתן מהקייטנה, כל קבוצה בניהול מדריך כוללת 10 ילדים בלבד.

נקודות האיסוף לקייטנה בגדרה

רכב ממוזג וחדיש, עם נהג המנוסה בהסעות ילדים, יאסוף את ילדך בכל יום לקייטנה מאחת מנקודות האיסוף הבאות:

  • ביה"ס פינס
  • רימונים
  • גוונים
  • קשת
  • רעות
  • בילויים

לפרטים נוספים, ניתן להשאיר פרטים באתר עכשיו ונחזור אליך בהקדם. מחכים לראות אתכם איתנו בקיץ הקרוב!

צור איתנו קשר

מאמרים נוספים