קייטנה בכפר סבא

אנו מציעים לילדים חופשה בלתי נשכחת, שהיא זמן קסום של הרפתקאות, גילוי עצמי והעשרה חווייתית. כל יום ב Funkid הוא יום של אקשן, הודות למערך פעילויות מגוון שמרתק את הילדים והופך את הקיץ שלהם לחווייתי ומושלם.

זוהי הזמנה לכל המשפחות המתגוררות בכפר סבא והאזור: אם ברצונכם להעניק לילדכם חוויית קיץ משמעותית ומרגשת, קייטנת Funkid היא הכתובת בשבילכם. 

כבר למעלה מעשר שנים שאנו נחשבים לאחת הקייטנות המצליחות ביותר בסביבה, עם שם מכובד ומוכר. מאות הורים וילדים שבים ובוחרים בנו בכל קיץ מחדש, והופכים לחלק ממשפחת Funkid.

קייטנה בכפר סבא עם הסעות צמודות

אנחנו מכירים את האתגר העומד בפני הורים עובדים בקיץ. קשה לתאם את לוחות הזמנים בין העבודה לבין הצורך לנייד את הילדים מדי יום לקייטנה, בייחוד כאשר ימי החופשה של ההורים אינם חופפים במלואם את פגרת הלימודים. כמענה לכך, יצרנו מערך הסעות מסודר ויעיל עם צוות נהגים שנבחר בקפידה.

הצוות שלנו אוסף את החניכים מנקודות איסוף מרכזיות בשכונות השונות של כפר סבא, ברכבים מרווחים וממוזגים. אנו מקפידים על כללי נהיגה בטוחה בכל הנסיעות, כך שתוכלו להיות רגועים ולדעת שילדכם מגיע אל הקייטנה ובסיומה חוזר הביתה בדרך הבטוחה והאחראית ביותר.

נקודות האיסוף/פיזור בכפר סבא, הן:

  • אוסישקין
    דבורה עומר-כפר סבא
    לאה גולדברג-כפר סבא
    ש"י עגנון -כפר סבא
    רחל המשוררת-כפר סבא
    הירוק ע"ש פרס – כפר סבא
    סורקיס – כפר סבא

קייטנה בכפר סבא עם צוות פשוט מעולה

קייטנה על גלגלים של Funkid  מייחסת חשיבות עליונה גם לתהליך גיוס הצוות המתאים. אנו מקבלים רק מדריכים עם נשמה, סבלנות ואהבה לילדים. כדי להפוך לחלק מהצוות שלנו, המדריכים הפוטנציאליים נדרשים לעבור מערך מיון והערכה מדוקדק.

לפני תחילת הפעילות, כלל המדריכים מקבלים הדרכה מעמיקה ורב-תחומית. זו כוללת למידה של מיומנויות החייאה וסיוע רפואי ראשוני, כמו גם סדנאות להתמודדות עם אתגרי ההדרכה ועבודה עם ילדים. 

החזון שלנו הוא שההורים יוכלו לצאת מהבית בתחושת שלווה ונינוחות, מתוך אמונה שילדיהם מופקדים בידיים אמינות ונאמנות. אנו מעודדים את ההורים להתפנות לעיסוקיהם, כשהם יודעים כי הקטנטנים זוכים ליחס חם, מסור ומותאם אישית מאנשי מקצוע מוכשרים, המוכנים לכל סיטואציה.

קייטנה בכפר סבא עם פעילויות מיוחדות

קייטנת Funkid בכפר סבא מבטיחה לילדים שלכם ימי חופש שמחים ומלאי אקשן ללא הפסקה, עם טווח נרחב של עיסוקים יוצאי דופן ומפתיעים. הדגש שלנו הוא על בניית סדר יום דינמי, עם מערכת תכנים מגוונת, שילדים אוהבים.

החניכים ב Funkid מקבלים הזדמנות ייחודית לבלות במתחמי השעשועים המובילים, כמו למשל סופרלנד ולונה פארק. פעילויות נוספות כוללות בין השאר צפייה בסרטים עדכניים בסינמה סיטי, תחרויות באולינג תוססות, צפייה בהצגות התרעננות בפארקי מים מסעירים ובריכות נעימות. כל שעה ושעה מהווה פרק בהרפתקה ובסיום היום הילדים מגיעים לביתם מאושרים ומלאי חוויות וזיכרונות.

טרם פתיחת הקייטנה, הצוות שלנו מבצע תהליך של פיקוח ובדיקה מדוקדק בכל אחד מהיעדים, על מנת לתת מענה למפרט הדרישות המחמיר שקבענו. אנו עורכים בחינה יסודית של הקיבולת במתקנים, כמות וטיב אזורי הצל, עוצמת מיזוג האוויר, תקינות מערכי הבטיחות ונוחות פינות המרגוע והאכילה. כל אלה מתוך כוונה לדאוג לא רק להנאתם של הילדים, כי אם גם לתחושת הביטחון והרווחה שלהם במהלך שהותם בפעילות ולשקט הנפשי שלכם במשך היום.

קייטנה בכפר סבא עם סלבס אמיתיים

אנשי הצוות של קייטנת Funkid תמיד חושבים על דרכים לגרום לזמן של הילדים להיות יוצא דופן ובלתי נשכח. אחד הדברים הכי מגניבים שיש לנו בקייטנה, הוא המפגש השנתי עם דמות מפורסמת. במהלך השנים יצרנו קשרים עם הסלבס הכי אהובים במדינה שתמיד אוהבים לקפוץ לקייטנה שלנו ולהעניק לחניכים חוויה של פעם בחיים.

בכל מחזור של הקייטנה, אנחנו מביאים את הכוכב הכי לוהט של הרגע – לא משנה אם זה יוטיוברים, גיימרים שכולם מכירים, כוכבים ענקיים מטיקטוק, או שחקנים מפורסמים מהסדרות שכל הילדים אוהבים. החבר'ה בקייטנה מקבלים הזדמנות מטורפת לפגוש את הכוכבים האלה ממש מקרוב, לדבר איתם, לקבל מהם חתימות ואפילו לעשות איתם סלפי.

לסיכום, הירשמו עכשיו ל Funkid

אם אתם מחפשים קייטנה בכפר סבא שאוהבת ילדים ומבינה הורים, זה הזמן להירשם ל funkid ולתת לילדים שלכם את הקיץ שהם תמיד חלמו עליו.

צור איתנו קשר

מאמרים נוספים