קייטנות בישראל – כל מה שצריך לדעת

בישראל הורים זקוקים לסידור לילדים כגון קייטנות, לפחות פעם בשנה. תקופת החופש הגדול היא תקופה מאתגרת, הילדים רוצים לבלות ולהשתתף בפעילויות מהנות וחווייתיות, בעוד רוב ההורים עובדים כרגיל ונדרשים לשמור על שגרה יציבה. לכן קייטנות בישראל הן פתרון אידיאלי המשלב בין הרצון של הילדים לבין הצורך של ההורים.
קיים היצע גדול ומגוון של קייטנות בישראל. חלקן ממוקדות סביב נושא או תחום מיוחד, חלקן מתמקדות באטרקציות יקרות, חלקן שמות דגש על ערכים נבחרים וחלקן פשוט מעבירות את הזמן הפנוי בקיץ הארוך.
אז איזה כיף לדעת שיש קייטנה שיש בה הכול! קייטנה על גלגלים היא קייטנה שבה משולבות פעילויות חווייתיות ומהנות לצד ערכים חשובים לחיים. אקשן על גלגלים מתוכננת בקפידה ושמה לה למטרה להיות הקייטנה האיכותית ביותר, קייטנה שכל אחד מהילדים המשתתפים בה ירגיש שחשבו עליו ועשו הכול כדי ליצור לו קיץ מאושר.

 

קייטנות בישראל – ביטחון ובטיחות

בתור הקייטנה המובילה בתחום של קייטנות בישראל, בטיחות וביטחון חשובים לנו מאוד יש אנו מוודאים שהילדים שלכם נמצאים במקום מוגן, גם בזמן הקייטנה עצמה וגם בדרך אליה ובחזור ממנה. לכן המדריכים שלנו נבחרים בקפידה ועוברים תדריכי בטיחות ועזרה ראשונה ותדריכים והשתלמויות מקצועיות המקנות להם כלים להתנהלות איכותית ומשמעותית עם ילדים. חשוב לנו להשקיע בכך מאד כדי שכל אחד ואחת מהילדים ירגישו בטוחים ומוגנים ויקבלו מענה מותאם ומקצועי לכל סיטואציה ובכל צורך.
יתרה מזאת, אנו מבינים כי החוויה מתחילה מהרגע שבו הילד יוצא מפתח ביתו ועד הרגע שבו הוא חוזר. לכן אנו דואגים למערך הסעות בטוח ומאורגן, המוביל את הילדים מנקודות איסוף קבועות ושומר על רוגע, נוחות ובטיחות. אנו בוחרים נהגים מקצועיים ואדיבים בעלי גישה לילדים, כדי שגם אתם, ההורים, תוכלו לנסוע לעבודה בראש שקט.

 

קייטנות בישראל – חוויות מגוונות ואטרקציות מהנות

תקופת הקיץ מזמנת לא מעט הזדמנויות וחשק לחוות מכל מה שיש לארץ שלנו להציע. בישראל קיים שפע ומגוון עצום של אטרקציות שונות ומגוונות. יש כל-כך הרבה אפשרויות, עד שלעיתים הורים מוצאים את עצמם מבולבלים ומתקשים לבחור את הפעילויות הכדאיות ביותר. כל אחד שישוטט קצת ברשת ובאתרי האינטרנט, יוכל למצוא הרבה מילים ותמונות, אך יש צורך במיומנות ובהתנסות אמיתית כדי לדעת מה שווה באמת. בזכות הניסיון העשיר שלנו אנו יכולים לומר שכבר עשינו זאת עבורכם. מידי שנה אנו מבצעים עבודת שטח מדוקדקת, מעדכנים את התכנים ובוחרים בפעילויות ובאטרקציות הכי איכותיות וייחודיות מתוך המגוון המבלבל.

 

הנושא הבוער של קייטנות בישראל

כשאומרים "חופש גדול", אי אפשר להתעלם מסוגיית המחיר. כל פעילות "שווה" מצריכה את ההורים לשלם כסף רב. משפחות רבות מוצאות את עצמן מתלבטות ומתקשות להחליט מה מתאים ביותר, הן לטווח הגילאים במשפחה והן למסגרת התקציב.
גם במקרה הזה, קייטנה על גלגלים היא הפתרון האידיאלי. בחרנו בקפידה רבה את הפעילויות ואת האטרקציות המובחרות ביותר, לאחר שבדקנו לעומק את האיכות ואת התמורה המתקבלת. המטרה שלנו היא להפיק את המקסימום מהקיץ ולספק את החוויות העשירות והמהנות ביותר עבור ילדכם. אנו מודעים להשקעה הכספית וחשוב

 

לנו שהיא תצדיק את עצמה בגדול.

כיון שאנו קייטנה מוכרת ומנוסה הפועלת בפריסה ארצית נרחבת, אנו מצליחים לקבל מהספקים מחירים טובים לאטרקציות השונות ולכן, בסופו של דבר אקשן על גלגלים היא קייטנה משתלמת עבור ההורים ומהנה במיוחד עבור הילדים.

 

אילו עוד קייטנות בישראל מחוברות לילדים כמונו?

קייטנות מוצלחות הן קייטנות שמכירות לעומק את עולמם של הילדים, בקיאות בתחומים שמעניינים אותם, שולטות בדברים הפופולאריים בקרב הקהל הצעיר, ערות לטרנדים ושמות של כוכבי ילדים חמים, ודואגות להפגיש את הכול יחד וליצור חוויה אחת שהיא חלום.
זה החזון המוביל אותנו באקשן על גלגלים. אנחנו מגיעים מהשטח ומאד מחוברים לעולם הילדים. הייחודיות שלנו מסתכמת במשפט אחד: אנחנו כאן כדי לגרום לילדים שלכם אושר. לשם כך, אנו עושים את הכול, מהפרטים הקטנים, דרך תכנון מדוקדק ועד לבחירת התוכן הכי מוצלח והכי מהנה שיעשה לילדים שלכם קיץ מושלם.
הירשמו למחזורים הבאים והצטרפו למשפחת "על גלגלים". כבר למעלה מעשור אנו מתמחים בהגשמת חלומות, שמחים ליצור ולספק לכם ולילדכם חוויית קיץ יוצאת מגדר הרגיל שתיזכר לפחות עד לקיץ הבא.

שתף את המאמר

מאמרים נוספים