קייטנה של החופש הגדול – הכירו והירשמו

הידעתם? החופש הגדול נקבע בימי עבר, כאשר הילדים והנערים היו שותפים ותרמו לעול פרנסת הבית. כדי לשכנע את ההורים לשלוח את ילדיהם לרכוש השכלה, הוחלט כי בימי הקיץ, ימים נוחים לעבודת שדה ומסחר, לא יתקיימו לימודים.

מאז העולם השתנה לבלי היכר, אך החופש הגדול קיים ועודנו.

המציאות העכשווית בכל הארץ שונה לחלוטין. ילדים כבר כמעט לא מסייעים בכלכלת המשפחה, עולם העבודה והתעסוקה השתנה לבלי היכר, מזג האוויר כבר אינו משפיע על ההתנהלות התעסוקתית ויש צורך למצוא פתרונות מעשיים לחופשת הקיץ הארוכה.

אם כן, קייטנה של החופש הגדול היא פתרון מצוין המאפשר להורים להמשיך בשגרת עבודתם ומספק לילדים ולנוער מענה לתקופה הארוכה שבה אינם נמצאים במסגרת לימודית.

 

קייטנה של החופש גדול – מושג שחשוב לזכור

החופש הגדול הוא זמן נהדר לנפוש ולהתאוורר לאחר שנת לימודים עמוסה ותובענית. עם זאת, לעיתים הוא עלול לזמן תסכול ואכזבה, כיון שהילדים מבקשים ודורשים פעילויות ואטרקציות מגוונות, אך ההורים נמצאים בעבודה ולרוב לא יכולים להרשות לעצמם לבלות חודשיים שלמים בבילויים משפחתיים. מעבר לכך, לא פשוט למצוא פעילות שתתאים ותעניין באותה מידה, בני משפחה בגילים שונים. הורים רבים מוצאים את עצמם מתלבטים ונקרעים בין הרצון להגשים את חלומם של הילדים לבין מה שהמציאות מאפשרת להם לעשות.
קייטנה של החופש הגדול היא מעין גשר המחבר בין שני הקצוות האלו. מתוך הבנה זו הקמנו את קייטנה על גלגלים ושמנו לנו למטרה למנף את הקיץ, ליצור לילדים חופשה מושלמת ובכך לאפשר גם להורים קיץ רגוע.
למעלה מעשר שנות פעילות, מאות משובים נלהבים ואלפי עיניים זוהרות מעידים שהצלחנו. קייטנה על גלגלים היא קייטנה שמגשימה חלומות קיץ צעירים בכל שנה מחדש.

 

קייטנה של החופש הגדול – בואו להכיר מקרוב

בחירת קייטנה היא בחירה מורכבת שמושפעת מגורמים רבים. קייטנה טובה היא קייטנה שעונה על מגוון רחב של צרכים, הן של ההורים והן של הילדים. כיום, היצע הקייטנות עלול להיות מאד מבלבל, לכן חשוב להקדיש זמן לבירורים ולהתרשם ממקומות שונים. כדאי לבדוק מהם הדברים המוצעים בקייטנה, אלו פעילויות מובטחות, מה סוג התכנים המועברים, מי כלול בצוות הקייטנה ובכלל – האם מתקבלת תרומה ראויה להשקעה הכספית שלכם.
קייטנה על גלגלים מתמחה כבר שנים בהפקת קייטנות קיץ במקומות שונים ברחבי הארץ. המקצועיות שלנו נרכשה מתוך השטח ומתוך ניסיון עשיר. אנחנו בקיאים בעולמות התוכן של הילדים ויודעים בדיוק למה הם מצפים. בזכות כך, מידי שנה צוות הקייטנה מקפיד לבחור את האטרקציות המלהיבות והנחשקות ביותר, לשלב פעילויות מגוונות ומעשירות, להעביר ערכים חברתיים וסביבתיים ואפילו לקיים מפגש עם סלב אהוב.
מעבר לתכנים הייחודיים והעדכניים, חשוב לנו להקל עליכם, ההורים, ככל הניתן. לכן אנו דואגים גם לפרטים הטכניים שיאפשרו לכם לשלוח את ילדיכם לימים של כיף ולצאת לעבודה בראש שקט. יש לנו מערך הסעות מאורגן בו מועסקים נהגים מנוסים, אנו מספקים ארוחות בוקר מזינות ובריאות, מגייסים ובוחרים מדריכים מקצועיים, פועלים על פי נהלי ביטחון ובטיחות מחמירים, עומדים אתכם בקשר רציף ובעיקר – נמצאים שם בשביל הילדים שלכם, מעניקים יחס חם ועושים מעל ומעבר כדי שהחופש שלהם יהיה "גדול' באמת.

 

קייטנה של החופש הגדול – התרשמו והירשמו

ממחקרים עולה כי וודאות ותכנון מוקדם תורמים לשקט נפשי. גם אם החופשה עדיין רחוקה, עצם הידיעה שהילדים כבר מסודרים במסגרת איכותית, תעניק לכם סיפוק ושלווה.
מעבר לכך, חשוב שתדעו, קייטנה של החופש הגדול היא שירות מבוקש. הקדימו להתרשם ולהירשם כדי לא לפספס את הבחירה המועדפת עליכם. קייטנה על גלגלים פועלת באזורים שונים בפריסה ארצית, , אך המקומות בה אוזלים במהירות. הבטיחו את מקומכם כדי למנוע אכזבה בקרב הילדים.
קיימות מספר אפשרויות הרשמה לקייטנה, בחרו את האפשרות המועדפת עליכם, שריינו מקום . ותוכלו להיות רגועים – עוד וי נרשם ברשימת המטלות הבלתי נגמרת שלכם. עשיתם את שלכם, אנחנו כבר ניקח את זה משם ונדאג שהילדים ייהנו מכמה שבועות גדושים בכיף, יצברו שעות של הנאה ויחזרו לשגרה רעננים ומאושרים ועם ציפייה גדולה לחופשה הבאה.

שתף את המאמר

מאמרים נוספים