קייטנה בחופש הגדול – לא רק עבור הילדים

הקיץ מגיע ואיתו גם החופש והבעיות; הילדים נמצאים מחוץ למסגרת בית הספר זמן רב מידי והדבר יוצר בעיה עבור ההורים שנדרשים להעסיק את הילדים כל הזמן. כאשר כך מתנהלים הדברים, חופשת הקיץ של הילדים יכולה להיות סיוט גדול עבור ההורים שבמקביל צריכים גם לצאת לעבודה. אבל בדיוק מסיבה זו ישנן קייטנות קיץ אליהן ניתן לשלוח את הילדים בימי חופש. קייטנות הקיץ נותנות מסגרת ותעסוקה עבור הילדים ובמקביל שקט עבור ההורים.

אצלנו באקשן על גלגלים אנו מפעילים קייטנה לחופש הגדול – לה אנו קוראים קייטנה על גלגלים משום שהקייטנה כל יום נמצאת במקום אחר, עם אטרקציות וחוויות חדשות ומעניינות.

 

היתרונות של קייטנות קיץ

בראש ובראשונה הקייטנות מספקות לילדים מסגרת, דבר חשוב בפני עצמו ובמיוחד בחופשת הקיץ. בתוך המסגרת הזו ישנו שפע של פעילויות כיף והרבה מאוד פעילות מעשירה. קייטנות הקיץ מציעות לילדים פעילויות מעיינות במגוון תחומים אשר הופכות את הקיץ לבלתי נשכח – ימי כיף בבריכה ובפארק מים; ימי ספורט; טיולים; ביקורים בפארק שעשועים וגן חיות, מסיבות ועוד פעילויות שילדים אוהבים.

חשוב מאוד שלילדים יהיה כיף במהלך הקייטנה אך במקביל חשוב שלקייטנה יהיה גם ערך מוסף. הפעילויות השונות בקייטנה גורמות לילדים להיות אקטיביים ולהשתתף בפעילויות ספורטיביות ובשאר פעילויות מעשירות ומרחיבות אופקים. פעילות גופנית היא דבר חושב מאוד על הילדים ואפשר לעשות אותה בכיף, למשל תוך כדי משחקים בבריכה ושאר פעילויות מהנות. ביקורים בגני חיות חושפים את הילדים לטבע המיוחד ולעולם שבו אנו חיים.

קייטנות קיץ נותנות לילדים גם מסגרת חברתית חשובה מאוד. הילדים נמצאים שעות רבות עם בני גילם ומכירים חברים חדשים בעודם מבלים יחדיו בקייטנה. בקייטנה הילדים זוכים להכיר ילדים ממעגל רחב יותר ולשפר את כישוריהם החברתיים.

 

קייטנות קיץ – גם בשביל ההורים

לסיכום ניתן להגיד שקייטנות הן תמהיל של כמה יתרונות: מסגרת, פעילות חברתית, פעילות גופנית ופעילות מעשירה. אבל כמובן גם ההורים הם המרוויחים הגדולים של הקייטנות. הבוקר מתחיל, הילדים יוצאים לקייטנה וההורים יוצאים לעבודה; השגרה והסדר בחיים נמשכים. ההורים יכולים להמשיך בשגרת יומם ולדעת שהילדים נמצאים בתוך מסגרת מאורגנת ומסודרת; מסגרת אשר לצד פעילויות הכיף דואגות לכל הצרכים של הילדים, כולל הארוחות, ולביטחונם על מנת שיחזרו הביתה בשלום.

אנו מזמינים אתכם ליהנות מראש שקט במהלך חופשת הקיץ וכמובן להעניק לילדיכם קיץ בלתי נשכח עם קייטנת אקשן על גלגלים.

רשמו את ילדיכם עוד היום לאחד ממחזורי הקייטנה.

שתף את המאמר

מאמרים נוספים