מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים קייטנה?

קייטנה לנוער

הקיץ בפתח והגיעה השעה לבחור קייטנה לילדים. המבחר גדול מאוד, איך מחליטים? בדיוק בשביל זה ריכזנו עבורכם את ארבעת הטיפים לבחירת קייטנה, כדי שתדעו מה חשוב לבדוק לפני שמקבלים החלטה. שיהיה לנו קיץ נפלא!

 

אישורים ובטיחות

ראשית כל, חשוב מאוד לבדוק כי הקייטנה בה אנו מתעניינים, קיבלה את אישור משרד החינוך והעירייה. כך נדע כי ישנו פיקוח על פעילות הקייטנה והעובדים בה ובמקרה הצורך, ניתן להפעיל את פוליסת הביטוח של הילדים. שנית, יש לוודא כי מפעילי הקייטנה מקפידים על שמירת נהלי הבטיחות, למשל, בכל הנוגע לאוטובוס שמסיע את הילדים, עליו להיות מצויד בחגורות בטיחות, במיזוג אוויר תקין ונהג האוטובוס צריך להיות נהג מהימן ובעל ניסיון.

 

צוות מדריכים מקצועי

הפרמטר השני שיש לבדוק לפני בחירת קייטנה הוא הצוות. לעיתים קרובות, מועסקים בני נוער כמדריכי קייטנות וחשוב לוודא כי מלווה אותם מדריך מעל גיל 18, אשר מסייע להם ונותן מענה לכל בעיה. כמו כן, על המדריכים כולם, להיות אדיבים וסבלניים ולהעניק יחס אישי וחם לילדי הקייטנה. בהקשר זה רצוי לקבל המלצות על צוות המדריכים מהורים לילדים שהיו בקייטנה בשנים קודמות ולהתרשם מחוות דעתם. אתם מוזמנים להתרשם מהמלצות ההורים על הקייטנה שלנו!

 

מגוון פעילויות וסיפוק ארוחות

כל הורה רוצה שילדיו ייהנו בחופשת הקיץ ולכן כדאי לעיין היטב בתכנית הקייטנה ולוודא כי ישנו מגוון של פעילויות. קייטנה טובה משלבת פעילויות ספורט, יצירה, בילויים בפארקים ובקולנוע ועוד. אצלנו בקייטנת אקשן על גלגלים, נהנים הילדים מהאטרקציות המהנות ביותר כגון בילוי בסופר לנד, בפארק המים שפיים, בסינמה סיטי ועוד. כמו כן, בחרו בקייטנה המספקת לילדים ארוחות טעימות ומשביעות.

 

ערכים חברתיים

ילדכם יבלו בקייטנה חלק ניכר משעות היום ועל כן, בנוסף לאטרקציות מגוונות, כדאי לבחור במסגרת המקנה לילדים גם ערך מוסף. בקייטנת אקשן על גלגלים, בנינו מערך תכנים אשר מקנה לילדים ערכים חברתיים של הקשבה, קבלת האחר ודרך ארץ. כמו כן, קייטנה על גלגלים שאנו מקיימים מותאמים התכנים לשומרי מסורת.

שתף את המאמר

מאמרים נוספים