קייטנה בתל אביב

קייטנה על גלגלים היא בדיוק מה שחיפשתם עבור הילדים לקיץ! כי אין הרבה דברים משמחים ומספקים כמו לדעת שהקטנים שלכם מבלים הכי טוב שרק אפשר בחופשת הקיץ שלהם. זו הזדמנות חשובה בשבילם למלא מצברים, ליצור זיכרונות חדשים ומרגשים ולצבור חוויות. קייטנה היא גם ההזדמנות שלכם ההורים, לנקות קצת את הראש ולמצוא זמן חשוב לעצמכם. בלי להיות טרודים במציאת פתרונות ותעסוקה לילדים בחופש הגדול, לקחת אותם לעבודה, להפסיד ימי עבודה וכדומה.

הבעיה היא, שעם השפע הגדול והמבלבל כל כך שקיים כיום בתחום הקייטנות, לא תמיד קל למצוא קייטנה בתל אביב שתעמוד בציפיות שלנו ושל הילדים. קייטנה בתל אביב צריכה להיות כיפית, מהנה ומעשירה מצד אחד ומצד שני, לעמוד בסטנדרטים גבוהים של איכות ובטיחות, כדי שתוכלו לשלוח את הילדים בלב שקט. היא צריכה להיות מלאה בתוכן איכותי ומדריכים ברמה גבוהה ולגרום לילדים לשמוח כל בוקר בדרך להסעה ולחזור אחר הצוהריים עם המון סיפורים וחוויות מהיום המסעיר. אנחנו חיים בעידן שבו הילדים יודעים בדיוק מה הם רוצים ולא מתפשרים על זה. אז אל תתפשרו גם אתם, רשמו אותם לקייטנה שכבשה את ישראל.

אם אתם מחפשים קייטנה בתל אביב שתענה על הציפיות שלכם מעל ומעבר, אנחנו מזמינים אתכם להכיר את קייטנת "אקשן על גלגלים" – חוויה ברמה שעוד לא הכרתם, לקיץ מושלם ומאושר של כל הילדים.

 

שירות, תקשורת ובטיחות – מעל הכול

אנחנו יודעים עד כמה יכול להיות לא פשוט לשלוח את הילדים לקייטנה. יש חששות, לא בטוחים שהילד יסתדר, לא שקטים לגבי מי יהיה שם עבורו. כהורים, רוצים לדעת שהילדים אכן בידיים טובות ולדעת מה קורה איתם במשך היום. זו הסיבה שאנחנו קייטנה בתל אביב שמקפידה על תקשורת רציפה עם ההורים, במשך כל היום. הודעות, מיילים ועדכונים על הפעילויות ישלחו אליכם באופן קבוע, כי חשוב לנו שתהיו שקטים ונינוחים ותדעו שאנחנו דואגים לילדים כאילו הם היו הילדים שלנו.

כל מדריך של קייטנה על גלגלים נבחר בקפידה בתהליך סינון על-ידי צוות ההנהלה ואנחנו מקצים מדריך אחד לכל עשרה ילדים בלבד, כדי להבטיח שכל ילד וילדה יקבלו את מלוא תשומת הלב ומענה לכל צורכיהם, בכל שעות הקייטנה. כמו כן, הצוות כולו עובר הכשרה מקיפה על-ידינו, כולל קורס מתן עזרה ראשוני מקצועי וסדנאות ריענון בתחום זה ובתחומים כמו הדרכה ועבודה עם ילדים.

 

קייטנה בתל אביב שלא משעמם בה לרגע

בתור קייטנה בתל אביב מובילה בתחומה, אנו מקפידים על גיבוש תוכנית פעילויות מרגשת וייחודית, הכולל מגוון גדול של אטרקציות טרנדיות ברמה הגבוהה ביותר. בריכה, מופעים, מימדיון, סרט בקולנוע, סופרלנד ועוד המון אקשן, שהופכים לחוויה מלאה בריגושים, בכל יום מחדש. לא תשמעו ש "הקייטנה משעממת אני לא רוצה ללכת" ולא תגלו על זמנים חסרי מעש שלא עשו בהם כלום. אנחנו מאמינים שקייטנה היא לא רק בייביסיטר לחופש – היא הזדמנות לגלות את עצמך דרך חשיפה למגוון פעילויות, שאפילו לאבא ואמא אין זמן לקחת את הילדים לכולן.

 

הפתעה של פעם בחיים

איזו עוד קייטנה בתל אביב מפגישה בכל שנה את הילדים עם אחד הכוכבים האהובים אליהם? גם בשנה הקרובה, נמשיך את המסורת ונארגן לילדים מופע ומפגש עם אחד מהסלבים שהם תמיד חלמו לפגוש מקרוב! יוטיוברים, טיקטוקרים, כוכבי סדרות ילדים ונוער והמון סלבס שהילדים אוהבים, מחכים כל שנה להיפגש עם הילדים המתוקים במסגרת קייטנה בתל אביב שיש בה הכול.

 

איסוף קרוב לבית ועד לאקשן של קייטנה בתל אביב

כדי שכל הילדים יוכלו ליהנות מהקייטנה המדהימה, "אקשן על גלגלים" מספקת שירותי הסעות איכותיים. הנהגים שלנו נבחרו בקפידה על-ידי ההנהלה והתקבלו למערך ההסעות רק אחרי שעברו הכשרה מקצועית והוכיחו כי הם בעלי ניסיון בהסעת ילדים ובעלי יחסי אנוש מעולים. רכב חדיש, נעים וממוזג יגיע לאסוף את ילדיך מאחת מפינות האיסוף שלנו, כדי שהבוקר יפתח בכיף וכולם יגיעו לקייטנה בנחת ובאנרגיות חיוביות.

נקודות האיסוף בתל אביב הן:

  • דודו ילין
  • נעמי שמר
  • אלחריזי
  • מגן

רוצה לשמוע עוד על קייטנה בתל אביב עם המון אקשן? יש לך שאלות או בקשות מיוחדות? אנחנו כאן כדי לסייע בכל מה שנדרש. כל מה שנשאר הוא רק להשאיר פרטים אצלנו באתר ונחזור אליך עם כל הפרטים. נתראה בקיץ.

צור איתנו קשר

מאמרים נוספים