קייטנה באור יהודה – אקשן על גלגלים

כמו בכל שנה, מגיע הרגע בו אתם מבינים שבקרוב הילדים יוצאים לחופש. מצד אחד, זה נהדר! מגיעה להם קצת מנוחה משגרת הלימודים השוחקת. מצד שני, אתם מתחילים לדאוג, כי אתם מבינים שהילדים בחופש אבל אתם לא. אז מה עושים עכשיו? שוב לנסות לשכנע את סבא ואת סבתא ולגלות שהם סגרו טיסה לחו"ל? להשאיר את הילדים בבית לבד המון שעות כל יום? לא ולא. הכירו קייטנה באור יהודה שעומדת לסדר לכם ולילדים את החופש הקרוב ואחרי שתתאהבו בה, גם את שאר החופשים שיגיעו.

מה זה אומר קייטנה באור יהודה על גלגלים?

אקשן על גלגלים היא מותג בתחום הקייטנות לילדים כבר למעלה מעשור ולא במקרה הגענו למעמד המכובד הזה. מהיום שפתחנו את הקייטנה, היה לנו חשוב להעניק לילדים חוויה ברמה אחרת, של אקשן בלתי פוסק. לכן, מאז ועד היום אנחנו נחשבים קייטנה באור יהודה שהכול קורה בה. בכל שנה אנחנו מכינים תוכנית פעילויות ואטרקציות, עם דגש על גיבוש, העשרה, ספורט ועוד. קייטנה על גלגלים היא לא עוד "קייטנת שמרטפות" בה הילדים יושבים כל היום ומשתעממים, אלא בעלת ערך מוסף עצום והמון הקפדה על כל הפרטים הקטנים. הצבנו סטנדרטים גבוהים בתחום ואנחנו שומרים עליהם כל שנה וכל מחזור מחדש.

 

קייטנה באור יהודה שבוחרת כל פעילות בקפידה

כמו שאולי הספקתם להבין, קייטנה על גלגלים לוקחת את הילדים כל יום להרפתקה חדשה. במקום להישאר באותו מתחם, אנו נוסעים לסינמה סיטי, לונה פארק, באולינג, סרטים, מופעים, פארק מים, מתחמי ספורט וקפיצה ועוד. כל פעילות כזו נבדקת על-ידינו לפני שאנחנו משריינים את תאריכי הקייטנה, כדי לוודא שהיא עומדת ברמה הגבוהה שהגדרנו לעצמנו. בין השאר אנחנו מחליטים על אטרקציות ופעילויות שיש בהן מיזוג נעים ותקין, שהן בטיחותיות לחלוטין לילדים, שהשטח נוח, נקי ומתוחזק היטב ועוד. ככה אתם יכולים להיות רגועים כל יום במשך כל היום ולדעת שהילדים שלכם מבלים במקומות הכי שווים בארץ.

 

קייטנה באור יהודה עם דגש על המדריכים

לא רק את הפעילויות אנחנו בוחרים אחרי שבדקנו אותן לעומק, אלא גם את המדריכים והמדריכות המקסימים שעובדים איתנו באקשן על גלגלים. בתור קייטנה באור יהודה ששמה דגש עצום על תמורה בעד ההשקעה, גם המדריכים שלנו הם הטובים ביותר בתחומם. אנחנו בוחרים כל מדריך היטב וכן מעבירים את המדריכים שלנו מספר הכשרות מקצועיות, עם דגש על קורס הגשת עזרה ראשונה. במהלך הקייטנה עצמה, אנו מקפידים על קבוצות קטנות בהן יש 10 ילדים על כל מדריך, כדי שהמדריכים יוכלו להעניק לילדים את מלוא תשומת הלב שהם ראויים לה. כמו כן, אנחנו שומרים על תקשורת רצופה עם ההורים, שולחים הודעות, מיילים ותמונות לאורך כל היום, כדי שתרגישו מחוברים לילדים גם כשהם רחוקים מכם, תהיו רגועים ותדעו שהם מבלים היטב גם כשאתם בעבודה.

 

קייטנה באור יהודה שקל להגיע אליה

אנחנו יודעים שאחד הדברים שהכי מדאיגים הורים זה הלוגיסטיקה סביב הנסיעות לקייטנה והרי המטרה שלנו בתור קייטנה על גלגלים, היא לעשות לכם ההורים את החיים קלים, בזמן שהילדים מבלים. לכן, אנחנו מפעילים מערך הסעות ובתור קייטנה באור יהודה, מוציאים הסעה לקייטנת אקשן על גלגלים מביה"ס שיזף באור יהודה. הנהגים המקסימים והאדיבים שלנו יגיעו מדי בוקר ברכבים ממוזגים ומרווחים לקחת את הילדים ובסוף היום החווייתי יחזירו אותם לנקודת האיסוף עם חיוך ענק על הפנים.

 

הדובדבן שבקצפת – מפגש עם סלב

בתור קייטנה באור יהודה עם הסטנדרטים הכי גבוהים בתחום, אנחנו גאים במיוחד במפגש השנתי של ילדי אקשן על גלגלים על אחד מהסלבס הכי גדולים בארץ, מעולם הילדים והנוער. מדי שנה אנו מפגישים את הילדים עם יוטיובר, טיקטוקר, גיימר, משפיען רשת או כוכב/ת סדרות נוער, פסטיגל וכו' ומאפשרים לילדים לחוות מפגש מעריצים אמיתי, עם תמונות, חתימות וכל מה שילדים אוהבים.

 

בחרו קייטנה באור יהודה שיש בה הכול

עכשיו כשגם אתם מכירים את כל האטרקציות הקסומות של אקשן על גלגלים זה הזמן ליצור קשר עם קייטנה באור יהודה שיש בה הכול ולהעניק לילדים חופש בלתי נשכח ומלא באקשן. הירשמו למחזור הבא ותבינו על מה כולם מדברים כשהם מספרים על קייטנה באור יהודה, הכי מושקעת שיש.

צור איתנו קשר

מאמרים נוספים