קייטנה בגני תקווה – אקשן על גלגלים

מטבעם, ילדים מחכים בציפייה לחופשות מבית הספר, אולם בפועל זמנים אלו יכולים להיות מאד מאתגרים. משפחות רבות נתונות לקונפליקט, מצד אחד – ההורים נדרשים לשמור על שגרת עבודתם התובענית אך מצד שני, הילדים מצפים לחוות הנאה, שחרור וכיף. הפער הזה עלול ליצור תסכול ותחושת החמצה וכדי לגשר עליו הקמנו קייטנה בגני תקווה. אקשן על גלגלים היא פתרון מושלם שמגשים חלומות של ילדים ומעניק רוגע ושלווה להורים.
מעל עשר שנים בהן אנו מפעילים קייטנה ייחודית ואיכותית, מתוכננת לפרטי פרטים, עשירה בתכנים וערכים, מעשירה את ימי החופשה בחוויות מסעירות ומותירה זיכרונות בלתי נשכחים.

 

קייטנה בגני תקווה – כל הכיף במקום אחד

קייטנת אקשן על גלגלים המפעילה קייטנה על גלגלים בגני תקווה היא קייטנה מוכרת, ידועה ומבוקשת מאד. שנות הניסיון שלנו בשטח לימדו אותנו מה בדיוק הילדים אוהבים, מהם הדברים החשובים להורים ואיך לשלב את הכל יחד. לאור זאת, בנינו תוכנית מלהיבה ומגוונת, בחרנו בתשומת לב מדוקדקת את האטרקציות הכי נחשקות ואת הפעילויות הכי מהנות: בריכה, סינמה סיטי, לונה-פארק, לייזר-טאג, באולינג ופעילויות גיבוש הם רק חלק קטן מכל האושר הזה. אנחנו משקיעים הרבה מאד זמן ומשאבים כדי להפעיל קייטנה בגני תקווה שיש בה את כל מה שאתם מחפשים ואפילו יותר.

 

קייטנה בגני תקווה עם צוות ייחודי ומקצועי

אקשן על גלגלים היא קייטנה מושקעת ועשירה, אך איננו מסתפקים רק בפעילויות שוות. אנו שמים דגש על איכות הצוות שלנו, בוחרים בקפידה מדריכים בעלי גישה לילדים ודואגים לספק להם הכשרות וסדנאות מקצועיות, הן בתחום העזרה הראשונה והן בתחומי ההדרכה והתקשורת עם ילדים ובני נוער. כל זאת כדי שאתם תיהנו מתוצר מוגמר, קייטנה בגני תקווה שתיתן לכם מענה מושלם ותעניק לילדים שלכם ימי קיץ מאושרים ורגועים.
יתרה מזאת, כיון שבאמת חשוב לנו מאד להעניק לכל אחד מהילדים חווית קיץ משמעותית, אנו שומרים על מסגרת של קבוצות קטנות ומותאמות, כך שכל אחד מהילדים זוכה לקבל את מלוא תשומת הלב מתוך יחס חם, אישי וקרוב.

 

קייטנה בגני תקווה – נפגשים גם עם סלב!

אקשן על גלגלים היא הרבה יותר מסתם קייטנה. בנוסף לשלל פעילויות ואקשן ללא הפסקה, מידי שנה אנו מקיימים מפגש מלהיב עם אחד מכוכבי הילדים הפופולאריים. כבר הספיקו לבקר אצלנו גיימרים, שחקנים, טיקטוקרים, זמרות וכוכבי רשת. כל שנה מחדש אנו סוקרים את השוק, מזהים דמויות אהובות ובוחרים את האחד או האחת למפגש עם ילדי קייטנה בגני תקווה. יום זה הוא יום חג, הילדים הנרגשים מצטלמים עם הסלב, מדברים איתו, שואלים שאלות, מכירים מקרוב, מקבלים חתימה ונשארים עם תחושה מרגשת ומלהיבה שמלווה אותם עוד זמן רב אחר כך.

 

קייטנה בגני תקווה – הנאה מובטחת ובטוחה

כמו שניתן להתרשם, אצלנו הילדים נהנים מעושר של פעילויות ומאקשן מהנה ואטרקטיבי. מובן שכדי שההנאה תהיה שלימה היא חייבת להיות גם בטיחותית. לעולם לא ניקח סיכונים מיותרים ולכן אנו בוחרים רק את האטרקציות שעומדות בכל תקני הבטיחות המחמירים, עומדים על כללים מצילי חיים ועושים את הכל כדי שהילדים שלכם יצברו רגעי אושר בלתי נשכחים ואתם תהיו רגועים ותדעו שהם בידיים טובות. גם כאן, הניסיון העשיר שלנו משרת אותנו בבחירה מושכלת שמוכיחה את עצמה כל חופש מחדש. אקשן על גלגלים היא קייטנה שההנאה בה מובטחת ולא חשוב פחות מכך – בטוחה.

 

מביאים אתכם עד ליעד – קייטנה בגני תקווה

אנחנו מבינים אתכם ההורים ויודעים עד כמה שגרת יומכם עמוסה ומחייבת ולכן חשוב לנו להקל מעליכם. זאת הסיבה שאנו מפעילים מערך הסעות בטוח ומאורגן, מנקודות איסוף קבועות מראש, עד היעד וחזור ממנו. כך תוכלו לצאת לעבודה בראש שקט ולדעת שאנחנו כבר נדאג לכך שהילדים יגיעו בכל בוקר ליום גדוש בהנאה וערכים. שירות ההסעות שלנו כולל נהגים מנוסים וסבלניים ורכבים חדישים וממוזגים. אנו מאמינים שההנאה מתחילה עוד בחוויית הנסיעה ולכן גם בתחום הזה לא מתפשרים.

נקודות האיסוף אל קייטנה בגני תקווה הן:

  • גני תקוה גנים
  • גני תקוה ממ"ד אריאל
  • גני תקוה רביבים

אנו כבר מוכנים ומחכים לילדים עם קייטנה מהאגדות, דאגנו להכול, לכם נשאר רק ליצור קשר ולהבטיח להם מקום.

צור איתנו קשר

מאמרים נוספים