קייטנה בגבעת שמואל – אקשן על גלגלים

כילדים, למילה "חופש" נלוות תחושות של אושר, שחרור וכיף, אך עבור הורים יש לה משמעויות נלוות. כשהחופשים מתקרבים, הורים עסוקים בעיקר בלמצוא סידור נח לילדיהם, כדי שיוכלו להמשיך את סדר יום ולשמור על שגרת עבודה רציפה. כדי לענות על הצרכים, הן של הילדים והן של ההורים, הקמנו את קייטנת אקשן על גלגלים. קייטנה שדואגת למלא את זמני החופשות בתוכן איכותי וחווייתי וכך ליצור זיכרונות קיץ מספקים ומלאים ברגעים שלא יישכחו.

אם אתם מתגוררים בגבעת שמואל או אם אתם מחפשים קייטנה באזור זה, הגעתם למקום המושלם.

 

קייטנה בגבעת שמואל – כל הטוב במקום אחד

קייטנה על גלגלים היא קייטנה שרואה את החופש הגדול ואת חופשת פסח כהזדמנות מדהימה המאפשרת לצבור חוויות מרגשות, לקחת חלק בפעילויות מלהיבות ולמלא את המצברים ברגעי קסם ייחודיים. מעל עשר שנות פעילות בשטח, מוכיחות כל שנה מחדש שאנחנו עושים את זה נכון. אצלנו מכירים מקרוב את עולמם של הילדים, חוקרים ומוצאים את הטרנדים הכי חמים ומדוברים, משלבים שלל פעילויות עם ערכים חשובים ועמלים כל השנה כדי שהילדים שלכם ייהנו מקיץ מלהיב ומושקע, בדיוק כפי שמגיע להם.

 

קייטנה בגבעת שמואל – קיץ של אושר ועושר בפעילויות

קייטנת אקשן על גלגלים הפכה להיות אחת מהקייטנות המדוברות ביותר בגבעת שמואל. אחד המאפיינים הבולטים שלנו הוא עושר הפעילויות והאטרקציות במטרה להעניק אושר עצום לילדים. חשוב לנו שחוויית הקיץ שלהם תהיה מושלמת ולכן אנו מקדישים מחשבה רבה בתכנון קייטנה בגבעת שמואל ומשקיעים כסף רב בפעילויות ובאטרקציות שאנו בוחרים. אצלנו תוכלו למצוא מהכל: לונה-פארק, באולינג, בריכות, משחקיות, ימי קולנוע, מופעים ועוד.

בכל מחזור מחדש אנו מעדכנים ומוסיפים לתוכנייה שלנו את הפעילויות הכי פופולריות ונחשקות שהקיץ הישראלי מציע ובכל מחזור מחדש אנו מקבלים את האישור לכך שיש שכר לעמלנו, דרך עיניהם הנוצצות של הילדים.

 

קייטנה בגבעת שמואל – גם הסלב מגיעים

כמו שניתן להתרשם, עושר ומגוון הפעילויות שלנו הוא גדול ועדכני. בנוסף לכל הטוב הזה, אנו מתגאים בחוויה ייחודית שהילדים מצפים לה מידי שנה ושנה: מפגש מעריצים עם סלב פופולרי ואהוב מעולמות התוכן של הילדים. כבר ביקרו אצלנו כוכבי רשת, כוכבי טיקטוק, יוטיוברים, שחקנים מסדרות נוער, גיימרים, משפיעניות ועוד. אפשר לומר שהמפגש הזה הוא מפגש שמהדהד למרחקים. ההתלהבות שאוחזת בילדים כאשר הם נמצאים קרוב כל-כך לסלב המוערץ עליהם, שוברת שיאים ומצליחה לרגש אפילו אותנו.

 

קייטנה בגבעת שמואל שמורכבת מצוות מנצח

הניסיון המקצועי שלנו הוליד תובנות משמעותיות שאנו מיישמים במגוון פרמטרים בשטח. קייטנה על גלגלים דואגת להעסיק צוות נבחר ואיכותי. אנחנו יודעים איזו השפעה יש למדריכים ולרכזים על איכות הקייטנה והנאת הילדים ולכן בוחרים בקפידה רבה את אנשי הצוות שלנו. כמו כן, אנו מקפידים להכשיר את כלל המדריכים ולהעניק להם ידע וכלים להתמודדות נכונה ולהתנהלות מיטבית בכל הנוגע לקייטנה.
יתר על כן, הילדים משובצים בקבוצות קטנות ומכילות כדי שכל אחד ואחת מהם יקבל את מלוא היחס ותשומת הלב. קייטנה בגבעת שמואל היא קייטנה מגוונת ומלאה באטרקציות ייחודיות שלא קיימות בכל מקום, אך זה לעולם לא היה מספיק אילולי האנשים שהם חלק מאיתנו. ההשקעה שלנו באיכות המדריכים תמיד מוכיחה את עצמה ואנו גאים על כך מאד.

 

כל הדרכים מובילות אל קייטנה בגבעת שמואל

כדי לאפשר לכמה שיותר ילדים לקחת חלק בקייטנה שלנו וכדי להקל עליכם, כהורים, ולהוריד מכתפיכם את נטל ההסעות היום-יומי, אנו מתפעליםמערך תחבורה מקצועי. נהגים מיומנים אוספים את הילדים לקייטנה מנקודות איסוף קבועות ברחבי גבעת שמואל:

  • גבעת שמואל יגאל אלון – חטיבה צעירה
  • גבעת שמואל יגאל אלון – חטיבה בוגרת
  • גבעת שמואל בן גוריון
  • גבעת שמואל מורשת נריה
  • גבעת שמואל דרך מנחם בגין

יתר על כן, אנו כמובן מקפידים על נהלי בטיחות מחמירים בכל הפרמטרים הקשורים לקייטנה, כך שהילדים ייהנו עד הגג בלי לסכן חלילה את ביטחונם. אנו ערים לתקנים הנדרשים ועומדים בהם באחריות מלאה. בנוסף לכך, לאורך הקייטנה אנו נמצאים איתכם בקשר רציף, שולחים עדכונים מסודרים ותומכים בשיתוף פעולה בין הצוות לבינכם.

קייטנה על גלגלים היא קייטנה נחשקת מאד. ככל שימי החופשה מתקרבים, הביקוש עולה והרישום מתמלא. דאגו אתם להבטיח לילדיכם מקום ואנחנו כבר נדאג לכל השאר.

צור איתנו קשר

מאמרים נוספים