קייטנה לחופש הגדול

קייטנה לחופש הגדול

קייטנת אקשן על גלגלים המפעילה קייטנה על גלגלים היא אחת הקייטנות המוכרות והאהובות בארץ, אשר זוכה מדי שנה לשבחים רבים מילדי הקייטנה והוריהם. הקייטנה פעלה לראשונה בהצלחה רבה בשנת 2005, ומאז ועד היום פותחת עשרות מחזורים של קייטנה לחופש הגדול בכל קיץ.

 

קייטנה לחופש הגדול – הפתרון המושלם

אם אתם מחפשים את הפתרון המושלם לילדים לחופשת הקיץ, פתרון ספורטיבי ומאתגר, שופע בפעילויות מעניינות ומגוונות אשר לאחריו הילדים יחזרו הביתה כשהם עייפים ומרוצים, הרי שאקשן על גלגלים הוא המקום עבורכם.

הקייטנה פועלת בערים שונות באזור המרכז, כגון – פתח תקווה, מודיעין, הוד השרון, גני תקווה, יהוד, קריית אונו, פתח תקווה, מודיעין, רחובות ועוד.
צוות המדריכים בקייטנה נבחר בקפידה רבה, ולכל אחד מהם תעודות הסמכה שונות, לרבות הסמכה להגשת עזרה ראשונה.
כל מדריך מקבל קבוצה קטנה של חניכים (מדריך אחד לעשרה חניכים), על מנת שיוכל להוות אוזן קשבת ולהעניק יחס אישי ומסור לכל חניך וחניך. טווח הגילאים בקייטנה נע בין 6 – 12.

 

מאילו פעילויות ייהנו הילדים בקייטנה?

בקייטנת החופש הגדול של אקשן על גלגלים יש אטרקציות רבות המתאימות לגילאי הילדים. אטרקציות אלו נבחרות לאחר מחשבה מרובה, במטרה להשיג הנאה מקסימלית וחוויות בלתי נשכחות במהלך השהות במקום.
חלק מהאטרקציות והפעילויות שלנו – לונה פארק, פארק המים בשפיים, ימי בריכה, סופרלנד, ימי טיול בטבע ופארק נחשונית.
אלו הן רק מספר דוגמאות למגוון הפעילויות שמציעה הקייטנה.

בנוסף לשלל האטרקציות הקיימות בתוכנית, הקייטנה מאמינה בחינוך לערכים ולפיכך מעניקה לילדים מגוון פעילויות חינוך ותרבות אטרקטיביות במיוחד.

 

אנו מזמינים אתכם לרשום את ילדכם לקייטנה לחופש הגדול מבית אקשן על גלגלים.

שתף את המאמר

מאמרים נוספים