קייטנה ברחובות – אקשן על גלגלים

לאורך השנה ילדי בית הספר נמצאים במסגרות לימודיות, אך עם התקרבותו של החופש הגדול עולה הצורך למצוא עבורם מקום איכותי שיאפשר לכם להמשיך בשגרת יומכם ויעניק להם זמן חוויתי וגדוש בהנאה ובאושר.
אקשן על גלגלים נועדה בדיוק לשם כך. אנו קייטנה מקצועית ומובחרת הפועלת במגוון ערים בארץ ומפעילה תוכנית קיץ של אקשן ללא הפסקה. ניסיון מקצועי של מעל לעשור בשטח עושה את ההבדל והופך אותנו לאחת מהקייטנות הנחשקות בישראל. אם אתם מחפשים קייטנה ברחובות שתגשים לילדיכם חלומות, הגעתם בדיוק למקום הנכון.

 

נהנים על בטוח – קייטנה על גלגלים ברחובות

חופשת הקיץ היא גולת הכותרת של השנה, ילדים מייחלים ומצפים לה, משתוקקים להתמלא באדרנלין ולחוות מכל הטוב שיש לה להציע. והם צודקים, התפקיד שלהם הוא ליהנות. התפקיד שלנו הוא לאפשר את כל האושר הזה אך חשוב מכך – לדאוג למסגרת בטיחותית ונוחה. אקשן על גלגלים המפעילה את קייטנה על גלגלים משלבת מקסימום הנאה עם מינימום סיכונים. אנחנו קייטנה ברחובות שעובדת רק עם ספקים העומדים בתקני בטיחות מחמירים ומספקת למדריכים הכשרה מקצועית למתן עזרה ראשונה והכשרות נוספות שמשכללות את התקשורת והעבודה שלהם עם ילדים ובני נוער. בנוסף לכך אנו עומדים בקשר עם ההורים, שולחים עדכונים חשובים ותמונות מתוקות כדי שתהיו רגועים ותראו בעצמכם כמה הנאה וחוויה הילדים שלכם צוברים.

 

קייטנה ברחובות – עם פעילויות שלא שוכחים

אקשן על גלגלים היא קייטנה עשירה וגדושה בתכנים ובפעילויות שכל הילדים אוהבים. אנחנו מתכננים לכם קיץ בלתי נשכח ועומלים לאורך כל השנה כדי שתרגישו שהחופש הזה היה חלומי. בתוכניה שלנו תוכלו למצוא שלל אטרקציות מסעירות: לונה-פארק, סינמה-סיטי, בריכה, לייזר-טאג, ג'אמפ-אפ, ימי גיבוש וספורט ועוד. כל אלו לצד תכנים איכותיים וערכיים שמשולבים לאורך כל ימי הקייטנה ומעצימים את הילדים. הורים וילדים שהפכו ללקוחות חוזרים והצטרפו למשפחת אקשן על גלגלים, מודים לנו בכל שנה מחדש על היותנו קייטנה ברחובות שיודעת לנצל את חופשת הקיץ ואת חופשת פסח ולהפוך כל אחת מהן לתקופה בלתי נשכחת בה הילדים מגשימים חלומות ונהנים עד הגג.

 

קייטנה ברחובות – מגשימה חלומות

אחד מהערכים המובילים שלנו הוא לגרום אושר לילדים. עבור כך אנו משקיעים ימים ושעות, מדייקים ומעדכנים את התכנים שלנו, דואגים להיות פעילים בשטח וערניים לכל מיני טרנדים שכובשים את השוק. קייטנה ברחובות ממנפת את חופשת הקיץ ומייצרת רצף של הנאות שוברות שיאים כל שנה מחדש. אנו לא חוסכים מאמצים וכספים כדי להעניק לכם את הפעילויות והאטרקציות הנחשקות ביותר בישראל. לדוגמה, אחד הימים הכי מסעירים בקייטנת אקשן על גלגלים הוא יום הסלב. יום בו מקיימים מפגש מעריצים עם סלב אהוב ומעניקים לילדים הזדמנות מרגשת לגעת באבק כוכבים. יוטיוברים, גיימרים, שחקנים, אושיות רשת, זמרות ועוד כבר נפגשו עם ילדי קייטנת אקשן על גלגלים. מידי שנה אנו נוכחים לראות כמה השפעה וריגוש טומן בחובו מפגש זה.
אחד מהפרמטרים שהופכים אותנו למקצועניים בתחומנו הוא ההיכרות העמוקה שלנו עם עולם הילדים ובני הנוער. בזכות כך אנו קולעים למטרה בבחירת התכנים ומככבים ברשימת הקייטנות הנחשקות ביותר בקרב ילדים והורים.

 

קייטנה ברחובות עם איסוף והסעות

עוד אחד מהעקרונות שלנו הוא להקל עליכם, ההורים, ככל האפשר. אנחנו משקיעים מחשבה ותכנון כדי שתוכלו להמשיך את שגרת יומכם בראש שקט ובידיעה שהילדים האהובים שלכם נמצאים בידיים טובות. אנו מאמינים כי ההנאה והחוויה מתחילות כבר בדרך, ולכן כחלק מהשירות אנו מפעילים מערך הסעות מאורגן ובטוח, מעסיקים נהגים סבלניים ואדיבים ודואגים לאוטובוסים נוחים וחדישים. מידי יום נאסוף את ילדיכם מנקודות איסוף קבועות עד ליעד וחזור ממנו.

מוקדי האיסוף של קייטנה ברחובות:

  • בן צבי
  • שזר
  • בכור לוי
  • סמילנסקי
  • ניצני המדע
  • פרחי המדע
  • רמת אלון
  • רמון
  • ויצמן
  • בן גוריון
  • הרצוג
  • נבון

 

אקשן על גלגלים – רמה אחת מעל כולם

אומרים שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים. זאת גישה שאימצנו אל ליבנו כבר מראשית ימי אקשן על גלגלים. אנו מקדישים תשומת לב רבה לפרטים הקטנים שעושים את ההבדל הגדול. יחס אישי, קבוצות קטנות, מדריכים מנוסים, ארוחות בוקר מזינות, קשר רציף עם ההורים, תמונות שמזכירות את גודל החוויה, כל אלו ועוד הם אבני הדרך והבניין שהופכים את אקשן על גלגלים למותג. אנחנו גאים להיות קייטנה ייחודית ומושקעת ושמחים שאתם בוחרים בנו כל פעם מחדש.
החופש מתקרב, צרו קשר עכשיו עם קייטנה ברחובות והבטיחו לילדיכם קיץ בלתי נשכח.

צור איתנו קשר

מאמרים נוספים