קייטנה בנס ציונה – אקשן על גלגלים

החופש מתקרב ובזמן שהילדים מתרגשים, אתם מתחילים לדאוג ולחשוב איזה סידור תמצאו להם. אם המחשבות האלו מוכרות לכם, הגעתם למקום הנכון. קייטנה על גלגלים – קייטנה בנס ציונה שתהפוך את הקיץ של הילדים שלכם לחווייתי ומלא באקשן. תשכחו משעות מול המסכים ובכי על שעמום, כי אנחנו כאן כדי להפוך את החופשה הבאה להכי טובה שהייתה לילדים שלכם אי פעם.

 

אנחנו קייטנה בנס ציונה עם מודל ייחודי

אקשן על גלגלים בעלת מודל ייחודי, שמאפשר לנו להפוך את החופש לבעל ערך אמיתי עבור הילדים. כהורים, יכול להיות שהתרגלתם לקייטנות מסוג אחר: קייטנות בהם המדריכים הם סוג של בייביסיטר והם משגיחים על הילדים שעושים דפי צביעה, משחקים בטלפון או בוהים בטלוויזיה, בתוך מתחם סגור ומשעמם.
בתור קייטנה בנס ציונה מובילה בתחומה, אנו מציעים משהו אחר לגמרי. אקשן על גלגלים כוללת ימי פעילות מלאים וגדושים, שכל אחד מהם מתקיים בלוקיישן אחר. בכל יום הילדים מגיעים לקייטנה ואנו לוקחים אותם לאחת האטרקציות המובילות בישראל כגון: לונה פארק, סופרלנד, פארק מים, סינמה סיטי, הצגות, באולינג, משחקיות ועוד. אין אצלנו אף רגע משעמם וכל פעילות מתוכננת בקפידה כדי שתעמוד בסטנדרטים הגבוהים שהצבנו בתור קייטנה בנס ציונה עם תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר. אנחנו בוחרים כל לוקיישן מבעוד מועד ומוודאים כי הוא בעל רישיונות, ביטוחים, מרווח, עם מיזוג אוויר תקין ועוד.

 

קייטנה בנס ציונה שמפגישה עם סלב

בנוסף לכל הפעילויות והאקשן היום-יומי, יש עוד טרנד שמאפיין אותנו בתור קייטנה בנס ציונה המובילה בתחום של פעילויות לילדים ומבינה את עולם התוכן שלהם. בכל מחזור אנחנו מפגישים את הילדים הנרגשים עם אחד מכוכבי הילדים הגדולים ביותר בארץ. יוטיוברים, טיקטוקרים, משפיעניות כוכבות רשת ושחקנים סדרות ילדים ונוער – כולם כבר מכירים את אקשן על גלגלים וכולם מחכים להיפגש עם הילדים החמודים שזוכים לחוויה של פעם בחיים

 

תקשורת בין ההורים לבין קייטנה בנס ציונה

כדי שתהיו רגועים כל היום ותדעו שהילדים שלכם עושים חיים, אנו מקפידים על קשר רצוף עם ההורים ושולחים במשך היום תמונות ועדכונים ככה שאתם יכולים לשבת בעבודה ולדעת איפה הילדים שלכם ומה הם עושים כמו כן אנחנו מעדכנים אותך מוקדם דרך המייל ובהודעות ואנחנו תמיד שומרים על קשר כדי שאתם תהיו בעניינים.

 

קייטנה בנס ציונה עם מדריכים מעולים

גם המדריכים שלנו הם הרבה יותר מבייביסיטר ואנחנו משקיעים בהם כמעט כמו שאנחנו משקיעים בילדים שלכם, כדי שהם יוכלו להעניק להם טיפול מסור ותשומת לב לאורך כל שעות וימי הקייטנה. כל המדריכים והמדריכות שלנו נבחרו בקפידה והם כולם בעלי ניסיון וגישה לילדים. צוות המדריכים עובר הכשרה מקיפה מטעמנו כדי שגם הם יוכלו לעמוד בסטנדרטים הגבוהים שהצבנו בתחום וכמו כן המדריכים עוברים קורס הגשת עזרה ראשונה לכל ילד במידת הצורך, כדי שאתם תהיו רגועים ותדעו שהילדים בידיים הכי טובות שיש. כדי שהילדים יצליחו להתגבש ביניהם וגם כדי שהם יקבלו את תשומת הלב המגיעה להם מהמדריכים, אנו מקפידים על יצירת קבוצות קטנות בלבד של עד עשרה ילדים בכל קבוצה. זה אחד הדברים שמבדלים אותנו בתור קייטנה בנס ציונה ואנו מקפידים על זה בהצלחה בכל מחזור מחדש.

 

קייטנה בנס ציונה עם הסעות

נקודות האיסוף לקייטנה בנס ציונה הן:

  • ביה"ס ניצנים
  • ביה"ס סביונים
  • ביה"ס לב המושבה
  • ביה"ס שדות
  • ביה"ס שקד
  • ביה"ס אירוס
  • ביה"ס ארגמן
  • ביה"ס בן גוריון
  • ביה"ס בן צבי
  • ביה"ס אשכול

שפע נקודות האיסוף מבטיח כי כל ילד או ילדה מנס ציונה שרוצים להירשם לאקשן על גלגלים, יוכל ליהנות מאיסוף ופיזור קרוב לבית. נהגי ההסעות שלנו נבחרו בקפידה כמו כל צוות קייטנה על גלגלים והם מגיעים לאסוף את הילדים ברכבים חדישים, מרווחים וממוזגים ועם יחס אדיב וסבלני וחיוך גדול על השפתיים.

צור איתנו קשר

מאמרים נוספים