קייטנה ביהוד – אקשן על גלגלים

חודשי הקיץ הם תמיד מאתגרים, גם עבור הילדים וגם ההורים. מדובר בחופשה ארוכה והרבה הורים מגיעים למצב שבו הם נאלצים להתמודד עם תלונות על שעמום מצד הילדים. לצד זאת, ההורים צריכים לעבוד בזמן חופשת הקיץ ולכן פעמים רבות המצב שנוצר הוא של ילדים מתוסכלים ש "נתקעים" יום שלם מול המסכים וכך חולף לו חופש שלם ללא פעילות משמעותית או מהנה.

אקשן על גלגלים, הקייטנה המובילה בתחומה, מציעה לכם לשים סוף לחופשים המבוזבזים. גם בחופשת הקיץ וגם במהלך חופשת הפסח, אנו מפעילים קייטנות חווייתיות ומעשירות, מלאות בתכנים ובאקשן בלתי פוסק. אנו מפעילים גם קייטנה ביהוד וזו ההזדמנות שלכם לספק לילדים את החופש החלומי ביותר שהיה להם, בזמן שאתם יושבים נינוחים ורגועים בעבודה ובכל מקום אחר ויודעים שהילדים שלכם נהנים והם בידיים טובות.

 

קייטנה ביהוד עם האטרקציות הכי שוות

המודל הייחודי של קייטנה על גלגלים מבוסס על אקשן ללא הפסקה, באטרקציות המובילות בישראל. בכל שנה אנחנו מגבשים תוכנית מלאה בפעילויות: לונה-פארק, פארק מים, בריכה סינמה סיטי, לייזר טאג, באולינג, משחקיות, טרמפולינות, הצגות ומופעים ועוד, בתוכנית דינמית המשתנה משנה לשנה. כל אטרקציה נבדקת באופן מקיף על-ידינו מבעוד מועד, כדי להבטיח כי היא תקינה, נקיה, מרווחת, מוצלת וממוזגת במתחמים הסגורים. זאת כדי להעניק לילדים חוויה בטיחותית ומהנה, בכל יום מחדש. אנחנו לא עוד קייטנה שגרתית, אלא חשוב לנו להעניק לילדים ערך מוסף אמיתי, מהנה ומגבש. לכן, אנו מרכזים את הילדים בקבוצות קטנות של עד עשרה ילדים בקבוצה, כדי שכל מדריך יוכל להעניק לכל ילד את תשומת הלב המלאה המגיעה לו, לאורך כל ימי הקייטנה. יחד עם הפעילויות המהנות, הילדים זוכים לחוויה בלתי נשכחת.

 

מפגש עם סלב? אנחנו קייטנה ביהוד שמארגנת גם את זה

בתור קייטנה ביהוד כבר למעלה מעשור, אנו מבינים טוב מכולם את עולמם של הילדים. אנו יודעים מה מדבר אליהם, את מי הם אוהבים ולאילו עולמות תוכן הם חשופים. מתוך ההבנה הזו אנו מכניסים לתוכנית הקייטנה מדי שנה, מפגש מעריצים מיוחד לילדי אקשן על גלגלים. בכל מחזור פוגשים הילדים את אחד מכוכבי הילדים הגדולים באותה תקופה: משפיעניות רשת, כוכבי טיקטוק, יוטיוברים, שחקני סדרות, גיימרים ועוד. המפגש מאפשר לילדים לגעת מעט באבק הכוכבים ולפגוש את אחת מהדמויות האהובות עליהם ואנו מבטיחים לכם שהם יחזרו הביתה נרגשים ומלאים בחוויות.

 

קייטנה ביהוד שדואגת לבטיחות לפני הכול

כשם שחשובה לנו בטיחות האטרקציות, כך אנו שמים דגש מיוחד על בחירת צוות אקשן על גלגלים. בתור קייטנה ביהוד המובילה בתחום הפעילויות לילדים בחודשי הקיץ, אנו בוחרים את המדריכים שלנו בקפידה ומעבירים אותם הכשרה מקיפה, כולל הגשת עזרה ראשונה, לפני תחילת הקייטנה. כדי שתהיו רגועים לגמרי, אנו מקפידים גם לשלוח הודעות, מיילים ותמונות במהלך היום, כדי שתדעו היכן הילדים מבלים, עם מי ומתי.

 

קייטנה ביהוד שדואגת להכל! גם להסעות

כחלק מהשאיפה שלנו לספק להורים ולילדים חוויה צרופה של הנאה בלתי פוסקת, אנו מפעילים מערך הסעות מסודר. ההסעות יוצאות ממבחר נקודות ברחבי יהוד, כדי שכל ילדי הסביבה יוכלו ליהנות מאקשן על גלגלים. הנקודות הן:

  • יהוד ביה"ס הרצל
  • יהוד קריית סביונים
  • יהוד ביה"ס רמז

בכל בוקר יגיע לנקודות הללו נהג מטעם אקשן על גלגלים, שנבחר על-ידי הצוות המקצועי שלנו בקפידה, כדי להבטיח כי הוא עומד בכל הסטנדרטים המחמירים שהצבנו בתחום. הנהיגים זהירים ואדיבים ומגיעים לאסוף את הילדים ברכבים מרווחים וממוזגים ולהחזיר אותם לנקודות הללו בסיום כל יום של אקשן. החיוך על פניהם של הילדים כשהם עולים להסעה בכל בוקר מחדש ושביעות הרצון שלהם כשהם חוזרים, יגרמו לכם להבין כי עשיתם את הבחירה הנכונה עבורם.

 

ההרשמה בעיצומה, הבטיחו את מקומכם

בקיץ הזה, אף ילד לא יישאר משועמם. הירשמו לקייטנה ביהוד שיש בה הכול ותוכלו לדעת כי אתם מספקים לילדים ילדות בריאה ומאושרת, עם מיצוי מלא של ימי חופשת הקיץ או חופשת הפסח. צוות הקייטנה ישמח ללוות אתכם לאורך כל הדרך, מההרשמה ועד סיום הקייטנה ואנחנו מבטיחים לכם שתרצו לחזור שוב ושוב ולרשום את הילדים לאקשן מרגש ללא הפסקה.

צור איתנו קשר

מאמרים נוספים