קייטנה בהוד השרון – אקשן על גלגלים

ילדים רבים מצפים לחופשת הקיץ ומייחלים להגשים בה את חלומותיהם. תקופה זו מצטיירת כהזדמנות נהדרת להתאוורר ולחוות שפע של חוויות. אך יחד עם זאת, המציאות בישראל מאלצת את רוב ההורים להמשיך בשגרת עבודתם הקבועה, כך שלא נותר להם זמן רב לצאת לבילויים יום-יומיים שיספקו את הילדים וייתנו מענה לימי החופשה הארוכים.

כדי לענות על הצורך הקיים ולהוות גשר המחבר בין התקוות של הילדים לבין הצורך של ההורים, הקמנו את קייטנת אקשן על גלגלים. קייטנה בהוד השרון המובילה בתחומה ודואגת לחופש מלא בהנאה ובכיף אדיר.
נמאס לכם שהילדים משועממים? כואב לכם שהם מבלים שעות ארוכות מול מסכים? מתבאסים על הימים שמתבזבזים ועל התלונות שלא פוסקות? רוצים להעניק לילדיכם חופש מרגש ומשמעותי? הגעתם בדיוק למקום הנכון. אקשן על גלגלים זאת התשובה בשבילכם.

 

קייטנה בהוד השרון – אקשן ללא הפסקה

אקשן על גלגלים המפעילה קייטנה על גלגלים היא קייטנה איכותית ומובחרת. מדי שנה אנו גאים לככב בראש רשימת הקייטנות המבוקשות על ידי הורים וילדים כאחד ולא הגענו לשם במקרה. לאורך השנה כולה, גם כשהחופשים עוד רחוקים, אנו פועלים במרץ ומכינים לכם קיץ חלום. בעבודת שטח יסודית אנו בודקים את האטרקציות הכי נחשקות בישראל ובוחרים בפעילויות המהנות ביותר שניתן למצוא. הצוות המקצועי שלנו רוקח תמהיל של פעילויות מאתגרות ומלאות באקשן שכל ילד חולם עליו, כך שבסופו של תהליך מתגבשת תוכנית ייחודית ושווה במיוחד: לייזר-טאג, הצגות, מופעים, באולינג, סינמה-סיטי, פארק טרמפולינות, בריכות, ימי גיבוש, פעילויות ספורט, לונה-פארק ועוד. כל אלו הם רק חלק מהחוויות שמחכות לילדים והולכות לעשות לכם את החופש גדול באמת.

 

קייטנה בהוד השרון גם מפגישה את הילדים עם סלב

כחלק מהמקצועיות שלנו חשוב לנו להכיר לעומק את עולמם של הילדים ובני הנוער של היום. אין זה סוד שהעולם עבר שינויים משמעותיים מהתקופה בה אנו היינו ילדים וקצב השינויים רק הולך וגדל. לכן אנו משקיעים מאמצים רבים כדי להישאר קרובים ומעודכנים, להיות מעורבים ולדעת מהם הטרנדים החמים והמדוברים שימלאו את הילדים באדרנלין וישאירו בליבם זיכרונות מרגשים. מתוך החשיבה הזו אנו מפגישים מידי קיץ את ילדי קייטנת אקשן על גלגלים עם סלב אהוב מעולמם. מפגש זה הוא יום מרגש שמותיר על הילדים רושם עז. הם מרגישים בני מזל להיות קרובים כל-כך לדמות המפורסמת שבד"כ ניתן לראות רק בתוך מסך וההתלהבות שלהם מדברת בעד עצמה ומהדהדת למרחוק.

 

קייטנה בהוד השרון שדואגת גם להורים

ילדים הם הדבר הכי יקר בעולם. אנחנו מבטיחים לשמור עליהם ולעשות כל שביכולתנו כדי שהם ייהנו ויצברו שעות של חוויה ואקשן. כדי שגם אתם תוכלו להתרשם, לראות ולחוות מרחוק חלק מהפעילויות שעוברות עליהם, אנו דואגים לשלוח לכם תמונות המתעדות את האושר שלהם ועומדים איתכם בקשר, מעדכנים באופן מסודר ומיידעים מראש על הדברים החשובים.
יתרה מזאת, כדי להקל עליכם ולאפשר לילדים רבים לקחת חלק בקייטנה בהוד השרון, אנו מפעילים מערך הסעות מאורגן ובטוח, מנקודות קבועות בעיר עד היעד וחזור ממנו.

נקודות האיסוף של קייטנה בהוד השרון:

הוד השרון "רעות"

הוד השרון ממ"ד שילה

הוד השרון ממלכתי א

הוד השרון נוה נאמן

הוד השרון יצחק רבין

הוד השרון לפיד

הוד השרון יגאל אלון

הוד השרון מגן

הוד השרון ירוק

הוד השרון גולדה

מובן שאנו עובדים רק עם נהגים מנוסים ואחראיים שיובילו ויחזירו בבטחה ובנוחות את הילדים. כחלק מהגישה שלנו, אנו מייחסים חשיבות גם לפרטים הקטנים ורוצים להעניק וליצור חוויה שלימה שמתחילה עוד בדרך.

 

קייטנה בהוד השרון – מקפידים על נהלי בטיחות מחמירים

לא כולם מודעים לסכנות ולסיכונים שכרוכים בפעילויות ובאטרקציות המוצעות כיום בשוק. לכן כאשר אתם מבררים ומתחילים לחשוב על קייטנה לילדים, חשוב מאד לבחור בקייטנה מקצועית וותיקה שנושאת באחריות ומוכיחה את עצמה.
אקשן על גלגלים פועלת כבר מעל עשר שנים בערים שונות ברחבי הארץ. הובלנו מאות קייטנות, ליווינו אלפי ילדים, הצוות המקצועי שלנו מיומן ומקבל הכשרות של מתן עזרה ראשונה, אנו מקפידים לעבוד רק עם ספקים מאושרים ולעולם לא ניקח סיכון מיותר בכל הקשור לביטחון ילדיכם, כך שאתם יכולים להיות רגועים.
המקומות אוזלים במהירות בקייטנה בהוד השרון. הקדימו להירשם בדרך הנוחה לכם. הכנו כבר הכל ואנחנו מחכים להיפגש ולחוות אתכם עוד קיץ מסעיר, מלהיב ומרגש.

צור איתנו קשר

מאמרים נוספים