מחנה לחופשת פסח

כאשר חופשת הפסח אורכת כמעט שלושה שבועות, אין ספק כי יש למצוא פתרון עבור הילדים, לכן במקום שאלו ישבו משועממים בבית, זה הזמן להציע להם מעט אקשן על גלגלים.

רבים מההורים בישראל חוששים רבות מזמני חופשה מבית הספר, זמנים בהם ילדיהם רובצים בחוסר מעש מול טלוויזיה, מחשב ומסכים מסוגים שונים. כך הם מציבים את ההורים בפני קונפליקט- מחד על ההורים מוטלת האחריות לילדיהם והם מעוניינים לאפשר לאותם ילדים חווית חופשה טובה ומעשירה. מאידך, רובם המכריע של ההורים כיום נאלץ לעבוד גם בזמן שילדיהם בחופש ואין באפשרותם לשנות את שגרת חייהם בכדי להציע לילדיהם חוויות שונות, לשם כך כמו קייטנות. ומלבד חודשי הקיץ, קייטנה לפסח גם היא הפכה לפתרון אטרקטיבי עבור הורים וילדים כאחד, היות וגם שם החופשה ארוכה ונדרש במהלכה להעסיק את הילדים.

 

כבר חשבתם איזו קייטנה תבחרו לחופשת הפסח?

ניתן לשמוע חדשות לבקרים על קייטנות מסוגים שונים ויש להשקיע מחשבה בבחירה הנכונה. אולם אם אתם מחפשים להעניק לילדיכם חוויה עשירה ומעשירה כדאי שתבדקו את אקשן על גלגלים שהוקמה בשנת  2005 ומאז ועד היום היא הפכה לאחת הקייטנה האהובות על הילדים. קייטנת אקשן על גלגלים מציעה מענה גם להורים וגם ילדים גם בחופשת הפסח, תוך ששמה דגש על חוויות מעשירות לילדים בכל הגילאים ומצליחה לשלב תוכן וערכיות עם אקשן ופעילויות מהנות בעת ובעונה אחת.

 

המון אקשן גם בזמן האביב

חופשת הפסח אמנם לא ארוכה כמו חופשת החופש הגדול, אך בהחלט מדובר בחופשה ארוכה למדי שבה ממשיכים ההורים לעבוד, והילדים נותרים ללא תעסוקה. על מנת לאפשר לילדים לקבל את המרב מהקייטנה, נדרש צוות של מדריכים מסורים ואחראיים כך ההורים יוכלו להפקיד בראש שקט את ילדיהם ולהיות בטוחים שהצוות יעשה את עבודתם נאמנה. לכן הצוות של אקשן הגלגלים נבחר בקפידה וההורים יכולים ללכת לעבודה רגועים ולדעת שהילדים שלהם בידיים טובות, מה גם שצוות הקייטנה דואג לשמור על קשר רציף עם ההורים מדי יום ביומו דרך הוואטסאפ, עדכונים ותמונות בעמוד הפייסבוק.

 

מגוון פעילויות למגוון רחב של ילדים

התכנית של הקייטנה מגוונת וכוללת פעילויות והפעלות שונות ביניהן נסיעות לפארק טרמפולינות, ללונה פארק, לנחשונית ועוד. כמו כן יש יום זומבה בבריכה, יום טיול ויום תחרויות. באופן זה ניתן מענה לילדים שרוצים להשתחרר וליהנות מחופשת הפסח וזאת לצד תכנים ערכיים כמו למשל למידה על ידיעת הארץ באמצעות טיול, הבנת הערך העליון של שיתוף פעולה בעזרת יום גדוש תחרויות ספורט ועוד.

אקשן על גלגלים מפעילה קייטנה על גלגלים – זו קייטנה לפסח המשלבת בין סוגים שונים של פעילויות לכל גיל ולכל תחום עניין ובכך היא מספקת עניין לכך הילדים.

שתף את המאמר

מאמרים נוספים