אקשן על גלגלים – הייחודיות שלנו

קייטנה לנוער

מתלבטים באיזו קייטנה לבחור לילדכם? המבחר הוא אדיר, אין ספק וזה יכול להיות קצת מבלבל. אז הרשו לנו לספר לכם קצת עלינו ועל הייחודיות של קייטנת אקשן על גלגלים – הקייטנה הוותיקה הפועלת בהצלחה משנת 2005.

 

אטרקציות מרהיבות!

בקייטנת אקשן על גלגלים נהנים הילדים משפע של פעילויות, כאשר בכל שנה, אנו מקפידים לבחור את המוקדים הכיפיים והמיוחדים ביותר. בין האטרקציות מהם ייהנו ילדיכם: פארק המים שפיים, סופרלנד, בילוי בסינמה סיטי, טיולי שטח ועוד. את הפעילויות אנו בוחרים בכל שנה בראש ובראשונה על פי קריטריון הבטיחות ורמת התחזוקה של המקום, כמו גם על פי זמינות האתר ומזג האוויר. אנו מקפידים על כך על מנת לתת לילדים שלכם את הבילוי הטוב ביותר.

 

הקניית ערכים וכלים אישיים

העבודה עם ילדים היא שליחות עבורנו ולהעניק להם חופשה כיפית ושמחה היא משימתנו! על כן, קייטנת אקשן על גלגלים מציעה מגוון מדהים של פעילויות. בד בבד, אנו מבקשים גם לתת לילדכם ערך מוסף בעת שהותם עמנו ועל כן, בנינו מערך תכנים אשר נועד להקנות לילדים ערכים ודרך ארץ וכלים אישיים לפיתוח הביטחון האישי, לאהבה וקבלת האחר וכיו"ב. אנו עושים זאת מתוך ההבנה כי הקייטנה שלנו מעניקה הזדמנות פז לילדים לפיתוח הכישורים החברתיים.

 

קייטנה למגזר הדתי

בחברה שלנו, חשוב לנו מאוד להעניק שירות נפלא גם למגזר הדתי ועל כן אנו מציעים את הקייטנה שלנו גם לקהל שומר מסורת. שלושה שבועות נפלאים של חופש ופעילויות מהנות, תוך מתן דגש לשמירה על ערכי הדת והמסורת, לרבות, הפרדה בין בנים ובנות, קיום התפילות כהלכתן וכמובן אוכל כשר. הקייטנה הדתית של אקשן על גלגלים, מיועדת לטווח גילאים רחב, החל מגיל 6 ועד גיל 12 אז תתכוננו לקיץ כיפי במיוחד!

 

בטיחות מעל הכל!

כפי שהנאת הילדים חשובה לנו, כך אנו רואים בבטיחות כערך עליון. חשוב לנו שתוכלו להביא את ילדכם מדי בוקר לקייטנה וללכת לעבודה בראש שקט. על כן, אנו מקפידים לפעול על פי הנחיות משרד החינוך בעניין הבטיחות, כמו גם בוחרים בקפידה את כל אנשי השירות עמם אנו עובדים, לרבות חברת ההסעות המשרתת אותנו. בנוסף לכך, אנו מקיימים קשר רציף עם ההורים לאורך היום באמצעות עדכונים שוטפים.

שתף את המאמר

מאמרים נוספים