סיבות טובות לשלוח את הילדים לקייטנה הקיץ

כאשר הקיץ מתקרב תמיד עולה נושא הקייטנות. הורים רבים מודאגים מהסידור של הילדים בחופש ולכן שוקלים לשלוח את הילדים לקייטנות. מצד שני תמיד עולה גם הנושא של עלויות הקייטנה. אך האמת כאשר משקללים יחדיו את העלות מול התועלת רואים שקייטנה היא השקעה משתלמת לחופשת הקיץ. אז למי שעדיין ישנו איזה ספק, להלן כמה סיבות טובות לשלוח את הילדים לקייטנה הקיץ.

 

פעילות חברתית

זהו בדיוק הגיל בו הקשרים החברתיים ופיתוח המיומנויות החברתיות הן כל כך חשובות עבור הילדים. מסגרת הקייטנה היא בדיוק המקום בו הילדים יכולים ליהנות מפעילות חברתית בריאה. היתרון של קייטנות הוא שהן מרכזות ילדים מאזורים שונים וכך הילדים יכולים להרחיב את המעגל החברתי שלהם.

 

האטרקציות שהילדים אוהבים

בקייטנות הקיץ לוקחים את הילדים לבלות במבחר פעילויות כיפיות ויחד עם חברים בני גילם. מביקורים בגני חיות ועד ימי כיף בפארק המים ואפילו סרטים. הילדים אף פעם לא ישתעממו ותמיד תהיה שפע של פעילות מעניינת. כאשר אתם רושמים את הילדים לקייטנה אתם יכולים לראות בתכנייה את מגוון הפעילויות המעניינות בהן הילדים ישתתפו.

אצלו, קייטנה על גלגלים מבית אקשן על גלגלים, אנו מציעים מגוון עצום של אטרקציות ופעילויות שונות לילדי הקייטנה, מידי יום.

 

פעילויות אקטיביות

קיץ הוא זמן בו הילדים צריכים לנוח ולמלא את המצברים לקראת שנת הלימודים הבאה. אך מנוחה אין פירושה התבטלות מול הטלוויזיה והאינטרנט. חופשת הקיץ חייבת לכלול רמה גבוהה של פעילויות גופניות ועליכם לשים לב שהקייטנה מקיימת פעילויות המשלבות פעילות גופנית כמו ימי כיף בברכה; משחקי כדור; ימי ספורט היתוליים וכל פעילות המפעילה את הילדים.

אנו מזמינים אתכם לקרוא את תוכנית הקייטנה שלנו

 

שילוב של כיף עם ערך חינוכי

אמנם בקייטנה הילדים לא יושבים לשיעורים עם מורים כמו בבתי הספר ואין להם שיעורי בית, אך אל תמעיטו בערך החינוכי של הקייטנות. הילדים בקייטנות נמצאים עם מדריכים מוסמכים ועוסקים במגוון פעילויות כיף אך לכולן יש גם ערך חינוכי התורם ומעשיר.

 

קייטנת קיץ – לשמור על המסגרת

ילדים חייבים לשמור על מסגרת, אחרת החיים של כולם יהפכו לסיוט. גם כאשר הילדים נמצאים בחופשה מבית הספר חשוב שישמרו על מסגרת חינוכית וקייטנה עונה בדיוק על הצורך הזה. הילדים מבלים כל יום בקייטנה וההורים יכולים להמשיך בעבודתם ושגרת היום.

שתף את המאמר

מאמרים נוספים